Taneczne parkiety programu TVN w centrach miast

Stacja TVN promowała program „You can dance – Po prostu tańcz” zachęcając mieszkańców największych polskich miast do prezentowania swych tanecznych umiejętności na specjalnych parkietach. Kampanię zrealizował dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
W ruchliwych punktach sześciu największych aglomeracji umieszczono taneczne parkiety programu ”You can dance – Po prostu tańcz” stacji TVN. Specjalne Tablice wiszące nad nimi zachęcały przechodniów do tańczenia. Wszystkie występy były nagrywane, zaś najciekawsze z nich umieszczono na stronie www.youcandance.onet.pl lub emitowano w trakcie programu w telewizji. Przechodnie mieli więc nie tylko możliwość prezentowania swoich tanecznych umiejętności, lecz także zostania zauważonym i docenionym.
 
Kampania TVN oznaczała się wysoką interaktywnością komunikacji. Wyrażała się ona przede wszystkim w zaangażowaniu odbiorców w przekaz i ich aktywnym uczestnictwie w akcji, lecz nie tylko. Wykorzystanie najnowszych technologii pozwoliło na stworzenie ”żywych” billboardów reagujących na pojawienie się tancerzy w wyznaczonym polu włączeniem muzyki i kamery. Taka forma promocji doskonale ilustruje hasło kampanii będące zarazem nazwą reklamowanego programu – „Po prostu tańcz”. Nośnikiem komunikatu stali się prócz wspomnianych billboardów, sami tańczący oraz nagrania powstałe podczas ich występów.

„Kampania TVN stanowi doskonały przykład na to, iż akcja promocyjna nie musi oznaczać czystej agitacji” – mówi Marcin Niemierko, Sales Executive w ARBOmedia Polska. „Cross-mediowość, czyli połączenie wielu środków przekazu, jak outdoor,  muzyka, taniec i filmy umieszczone w Internecie, umożliwia działanie na wyobraźnię odbiorców. Ich zaangażowanie emocjonalne skutkuje zapamiętaniem i pozytywnymi skojarzeniami z reklamowana marką, w tym przypadku z programem TVN. Kampania TVN to pełnowartościowa rozrywka zarówno dla osób występujących, jak i widzów – także tych w Internecie. Ponadto działania te zaplanowano w zgodzie z główną ideą przyświecającą wszystkim akcjom ARBOmedia – czyli wciąganiem odbiorcy przekazu reklamowego w interakcję.  Wychodzimy poza klasyczny, jednostronny przekaz reklamowy i doprowadzamy do aktywnego współuczestnictwa” – dodaje Marcin Niemierko.

Taneczne parkiety TVN umiejscowiono w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi. Zleceniodawcą kampanii był dom mediowy Starcom.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top