Stacja TVN promowała program „You can dance – Po prostu tańcz” zachęcając mieszkańców największych polskich miast do prezentowania swych tanecznych umiejętności na specjalnych parkietach. Kampanię zrealizował dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
W ruchliwych punktach sześciu największych aglomeracji umieszczono taneczne parkiety programu ”You can dance – Po prostu tańcz” stacji TVN. Specjalne Tablice wiszące nad nimi zachęcały przechodniów do tańczenia. Wszystkie występy były nagrywane, zaś najciekawsze z nich umieszczono na stronie www.youcandance.onet.pl lub emitowano w trakcie programu w telewizji. Przechodnie mieli więc nie tylko możliwość prezentowania swoich tanecznych umiejętności, lecz także zostania zauważonym i docenionym.
Kampania TVN oznaczała się wysoką interaktywnością komunikacji. Wyrażała się ona przede wszystkim w zaangażowaniu odbiorców w przekaz i ich aktywnym uczestnictwie w akcji, lecz nie tylko. Wykorzystanie najnowszych technologii pozwoliło na stworzenie ”żywych” billboardów reagujących na pojawienie się tancerzy w wyznaczonym polu włączeniem muzyki i kamery. Taka forma promocji doskonale ilustruje hasło kampanii będące zarazem nazwą reklamowanego programu – „Po prostu tańcz”. Nośnikiem komunikatu stali się prócz wspomnianych billboardów, sami tańczący oraz nagrania powstałe podczas ich występów.
„Kampania TVN stanowi doskonały przykład na to, iż akcja promocyjna nie musi oznaczać czystej agitacji” – mówi Marcin Niemierko, Sales Executive w ARBOmedia Polska. „Cross-mediowość, czyli połączenie wielu środków przekazu, jak outdoor, muzyka, taniec i filmy umieszczone w Internecie, umożliwia działanie na wyobraźnię odbiorców. Ich zaangażowanie emocjonalne skutkuje zapamiętaniem i pozytywnymi skojarzeniami z reklamowana marką, w tym przypadku z programem TVN. Kampania TVN to pełnowartościowa rozrywka zarówno dla osób występujących, jak i widzów – także tych w Internecie. Ponadto działania te zaplanowano w zgodzie z główną ideą przyświecającą wszystkim akcjom ARBOmedia – czyli wciąganiem odbiorcy przekazu reklamowego w interakcję. Wychodzimy poza klasyczny, jednostronny przekaz reklamowy i doprowadzamy do aktywnego współuczestnictwa” – dodaje Marcin Niemierko.
Taneczne parkiety TVN umiejscowiono w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi. Zleceniodawcą kampanii był dom mediowy Starcom.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.