Pierwszego grudnia dostawca Internetu – Air Bites Polska (ABP) rozpoczął nową akcję promocyjną pod nazwą tanie klik@nie. Osoby podpisujące umowę z ABP w ramach promocji otrzymują od firmy, w świątecznym prezencie, zniżkę w abonamencie nawet do 70 % przez 12 miesięcy.
Promocja tanie klik@nie trwa od 1 grudnia 2006 do 31 stycznia 2007 i jest przeznaczona dla wszystkich nowych Klientów firmy, którzy podpiszą w tych dniach umowę na konkretny produkt. I tak, wybierając produkt Air Bites Standard 24 uzyskamy stały dostęp do Internetu o przepustowości maksymalnej 1Mb/s i przez pierwsze 12 miesięcy trwania dwuletniej umowy zapłacimy o 70% niższy abonament. Podpisując umowę na produkt Air Bites Standard 18, również korzystać będziemy z łącza o przepustowości do 1Mb/s, lecz nasza umowa trwać będzie 18 miesięcy i przez pierwsze 6 miesięcy zapłacimy po 1 PLN netto (1,22 PLN brutto). Wybierając Air Bites Standard 12, także otrzymamy transfer danych do 1 Mb/s, umowę podpiszemy jednak na 12 miesięcy, a przez pierwsze 6 miesięcy zapłacimy 50% ceny abonamentu. Możemy jeszcze podpisać umowę na produkt Air Bites Midi 12 – w ramach którego przepustowość łącza wynosić będzie 512 kb/s i przez pierwsze 3 miesiące płacić będziemy 25% ceny abonamentu. Instalacja wszystkich wyżej wymienionych usług kosztuje 1PLN brutto.
– Święta to szczególny, rodzinny czas pełen prezentów i życzliwości. Mamy też wtedy trochę więcej czasu, na przykład na surfowanie po Internecie, napisanie maila, czy też rozmowę poprzez internetowy komunikator głosowy z bliskimi, z którymi nie uda nam się zasiąść wspólnie do świątecznego stołu. Dlatego w tym czasie oferujemy naszym nowym Klientom świąteczne prezenty, które stanowią bardzo atrakcyjne obniżki w abonamencie, nawet przez cały rok. – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska. – W promocji tanie klik@nie oferujemy kilka produktów na różnych warunkach, po to, żeby każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Będziemy się starać, aby nasza oferta w ramach promocji, które planujemy sukcesywnie wprowadzać, była zawsze jak najbardziej atrakcyjna – dodaje.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.