Nowy serwis internetowy Pasazer.com na bieżąco informuje o tym, co dzieje się na rynku dostępnych w Polsce i w Europie tanich przewoźników. Na łamach witryny dostępne są informacje o najnowszych promocjach, rozkładach lotów, a także problemach linii – dzięki temu pasażerowie wiedzą, którymi samolotami warto latać, a którymi nie. Od połowy grudnia serwis współpracuje z portalem MediaLink.pl. Współpraca ta zaowocuje rozwojem serwisu Pasazer.com w I kw. 2005 roku.
– Przygotowania do uruchomienia serwisu Pasazer.com rozpoczęły się na początku 2004 roku, kiedy na polski rynek zaczęli z impetem wchodzić tani przewoźnicy – mówi Paweł Cybulak, koordynator projektu Pasazer.com. – Chcemy informować o tym, którą linię lotniczą warto wybrać, która z linii ma obecnie najlepszą ofertę promocyjną i co czeka pasażerów, jeśli wybiorą danego przewoźnika. Jesteśmy lekiem na tanie przeloty – dodaje.
Obecnie na łamach serwisu znaleźć można rozkłady lotów wszystkich dostępnych na polskim rynku linii lotniczych oraz bieżące informacje na temat ich działalności. Na stronie dostępne są również informacje niezbędne w podróży lotniczej – przewodniki po miastach, ubezpieczenia oraz to gdzie i jak wynająć samochód.
Użytkownicy mają także dostęp do bazy aktualnych promocji, a także na bieżąco aktualizowanych informacji o polskich lotniskach Na stronie Pasazer.com (www.pasazer.com) znajduje się również newsletter – to opcja dobra dla tych, którzy nie mają czasu aby odwiedzać Pasażera codziennie.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z serwism Pasazer.com ze względu na zainteresowanie naszych czytelników, pracowników mediów, reklamy i telekomunikacji, ludzi z wyższym i średnim wykształceniem, podróżami lotniczymi. Samolot to idealny środek lokomocji na np. delegację. Obecnie współpraca ogranicza się do przeprowadzenia na łamach MediaLink.pl kampanii bannerowej, jednak w pierwszym kwartale przyszłego roku zostanie rozszerzona o kolejne pola – mówi Piotr Witkowski, redaktor naczelny portalu MediaLink.pl.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.