Użytkownicy FreecoNet mogą teraz zaoszczędzić więcej na rozmowach telefonicznych. Obniżyły się bowiem ceny połączeń realizowanych za pośrednictwem GTS Energis, który jest jednym z operatorów TelAreny – modułu w ramach FreecoNet.
Do tej pory połączenia realizowane przez GTS Energis na numery stacjonarne w Polsce miały płaską stawkę – 9 groszy brutto za minutę rozmowy. Obecnie opłaty za pośrednictwem tego operatora są zróżnicowane i uzależnione od kierunku, w którym dzwonimy i pory dnia – od 5 do 9 groszy brutto. Operator obniżył też stawkę na połączenia komórkowe z prezentacją numeru do poziomu 55 groszy brutto za minutę rozmowy (wcześniej – 62 grosze). Użytkownicy FreecoNet mniej też zapłacą dzwoniąc do abonentów sieci Play – nawet 69 groszy brutto (wszystkie dni w tygodniu w godzinach 22:00-8:00), natomiast połączenia na numery Polsat Cyfrowy mają płaską stawkę – 70 groszy brutto za minutę.
Nowe stawki połączeń obowiązują od 19 listopada br. Są one dostępne dla użytkowników FreecoNet w ramach usługi TelArena, która gwarantuje najniższe na rynku stawki za połączenia wykonywane na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Obecni na TelArenie operatorzy (Crowley, Deutsche Telekom, EXATEL, GTS Energis i Netia) rywalizują między sobą o obsługę każdego połączenia wychodzącego poza platformę, a wygrywa ten, który oferuje najniższą cenę.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.