W związku z ekspansją działalności firmy Tchibo w Polsce oraz wprowadzeniem nowego modelu biznesowego na polski rynek zespół Tchibo Warszawa zdecydował się na uruchomienie dedykowanego serwisu internetowego. Partnerem firmy w nowym projekcie webowym została agencja SUPERMEDIA Interactive.
Nowy model działalności Tchibo, stosowany już w wielu krajach Europy min. Niemczech, Holandii, Austrii, Wielkiej Brytanii oraz Czechach, polega na sprzedaży produktów nieżywnościowych. Powstające w Polsce sklepy będą miały za zadanie połączyć bar kawowy, sklep z kawą oraz sklep ze specjalnie projektowanymi produktami. Te ostatnie będą sprzedawane wyłącznie w sklepach Tchibo oraz stoiskach patronackich Tchibo w super i hipermarketach.
Projekt webowy realizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla Tchibo stanowi wsparcie dla działań promocyjnych firmy. Jego głównym celem jest atrakcyjna prezentacja cotygodniowych kolekcji 20 – 30 unikatowych produktów – począwszy od naczyń, sprzętu gospodarstwa domowego, poprzez biżuterię i ubrania, aż po narzędzia ogrodnicze, sprzęt sportowy, a nawet elektronikę.
Serwis ma za zadanie eksponowanie produktów z oferty tygodnia, dostarczenie aktualnej informacji o zmieniających się kolekcjach oraz zachęcenie internautów do odwiedzenia sklepów Tchibo.
Serwis systemtchibo.pl skierowany jest do dotychczasowych konsumentów kawy Tchibo oraz osób dokonujących zakupów w super i hipermarketach.
Zadaniem agencji SUPERMEDIA Interactive było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu, zgodnego z Corporate Identity Tchibo oraz nawiązującego do zagranicznych wersji rozwiązań. System oparty jest o autorskie rozwiązanie agencji, umożliwiające zarządzanie treścią – CM 2.0. Zastosowano również elementy animacji w technologii Flash.
Dzięki świetnej współpracy obu firm projekt udalo się zrealizować i zakończyć sukcesem w rekordowym czasie 10 dni.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.