Tchibo online

Opublikowano: 23 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W związku z ekspansją działalności firmy Tchibo w Polsce oraz wprowadzeniem nowego modelu biznesowego na polski rynek zespół Tchibo Warszawa zdecydował się na uruchomienie dedykowanego serwisu internetowego. Partnerem firmy w nowym projekcie webowym została agencja SUPERMEDIA Interactive.

Nowy model działalności Tchibo, stosowany już w wielu krajach Europy min. Niemczech, Holandii, Austrii, Wielkiej Brytanii oraz Czechach, polega na sprzedaży produktów nieżywnościowych. Powstające w Polsce sklepy będą miały za zadanie połączyć bar kawowy, sklep z kawą oraz sklep ze specjalnie projektowanymi produktami. Te ostatnie będą sprzedawane wyłącznie w sklepach Tchibo oraz stoiskach patronackich Tchibo w super i hipermarketach.

Projekt webowy realizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla Tchibo stanowi wsparcie dla działań promocyjnych firmy. Jego głównym celem jest atrakcyjna prezentacja cotygodniowych kolekcji 20 – 30 unikatowych produktów – począwszy od naczyń, sprzętu gospodarstwa domowego, poprzez biżuterię i ubrania, aż po narzędzia ogrodnicze, sprzęt sportowy, a nawet elektronikę.

Serwis ma za zadanie eksponowanie produktów z oferty tygodnia, dostarczenie aktualnej informacji o zmieniających się kolekcjach oraz zachęcenie internautów do odwiedzenia sklepów Tchibo.

Serwis systemtchibo.pl skierowany jest do dotychczasowych konsumentów kawy Tchibo oraz osób dokonujących zakupów w super i hipermarketach.

Zadaniem agencji SUPERMEDIA Interactive było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu, zgodnego z Corporate Identity Tchibo oraz nawiązującego do zagranicznych wersji rozwiązań. System oparty jest o autorskie rozwiązanie agencji, umożliwiające zarządzanie treścią – CM 2.0. Zastosowano również elementy animacji w technologii Flash.

Dzięki świetnej współpracy obu firm projekt udalo się zrealizować i zakończyć sukcesem w rekordowym czasie 10 dni.

http://www.systemtchibo.pl

Sylwester KozakTchibo online

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.