16 września br. odbyła się w Warszawie pierwsza transmisja danych z wykorzystaniem bezprzewodowego systemu radiowego pracującego w koncesjonowanym paśmie radiowym 3,6-3,8 GHz. Dzięki zastosowaniu technologii radiowej NASK będzie miał włąsną strukturę dostępową, co umożliwi świadczenie usług telekomunikacyjnych niezależnie od lokalizacji klienta.
Szczegółowe testy pozwoliły wybrać system cechujący się znakomitymi parametrami teletransmisyjnymi. Wykorzystywany przez NASK system Vecta Star umożliwia świadczenie usług telekomunikacyjnych w promieniu około 30 km od centrum Warszawy, nawet tam, gdzie nie docierają inni operatorzy. Niezawodność systemu sprawia, iż jest on dedykowany nawet dla najbardziej wymagających klientów biznesowych, którzy coraz częściej lokują swoje siedziby poza centrum stolicy.
System VectaStar pracuje w oparciu o technologię ATM zapewniającą najwyższą jakość transmisji oraz wykazuje dużą elastyczność przy konfiguracji usług. Zasięg stacji bazowej pracującej nawet przy ograniczonej linii widoczności wynosi około 30 km, a przeprowadzone testy nie wykazały wrażliwości systemu na zmiany pogodowe. Dzięki temu wszystkie usługi transmisyjne dostępne w ofercie NASK (szerokopasmowy dostęp do Internetu, sieci korporacyjne VPN, usługi technologii stacjonarnej, łacza cyfrowe) będą mogły być świadczone z zachowaniem najwyższych parametrów jakościowych gwarantowanych umowami SLA, nawet w miejscach o ubogiej infrastrukturze teleinformatycznej.
Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania i ogólnopolskiej rezerwacji kanałów radiowych NASK wykonał pierwszy krok w kierunku zbudowania sieci nowej generacji.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.