Ze względu na zainteresowanie odbiorców i wagę tematu, ICAN Institute, wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska”, zdecydował się przekształcić projekt „How To Do IT” w think tank. Jego zadaniem niezmiennie pozostaje zbliżanie środowisk biznesowych i technologicznych.
W ubiegłym roku redakcja „Harvard Business Review Polska” uruchomiła projekt „How to do IT”, który miał stać się dla przedsiębiorców przewodnikiem po czasach cyfrowych przemian. Ze względu na duże zainteresowanie czytelników oraz zaufanie partnerów branżowych, projekt został w tym roku przekształcony w pełnoprawny think tank.
– Na początku mieliśmy pomysł, aby budować pomost między biznesem a IT. Dostaliśmy jednak od rynku swoistą „dziką kartę”, co pozwoliło nam z całą mocą rozpocząć nowe rozdanie tego projektu – przekonuje Piotr Szymczak, dyrektor rozwoju biznesu „Harvard Business Review Polska” oraz kierownik projektu. Przekształcenie w think tank jest wyraźnym znakiem rozpoznania wagi obszaru technologii dla biznesu. To także zapowiedź wyjątkowych na rynku badań, publikacji, spotkań i konferencji biznesowych – dodaje.
Dlaczego wydawca „Harvard Business Review Polska” zdecydował się na uruchomienie think tanku właśnie teraz?
– Wszyscy dostrzegamy wagę zmian technologicznych, nie ma co do tego wątpliwości. Brakuje nam jednak na rynku medialnym rzeczowego, biznesowego podejścia do obszaru IT. Brakuje publikacji czy rozmów dotyczących praktycznych aspektów wdrażania strategii cyfrowej transformacji – tworzonych nie z perspektywy eksperta IT, ale przedsiębiorcy. Jaki wpływ mają nowoczesne technologie na modele biznesowe? Jak zmieniają marketing i sprzedaż? Jak przeprowadzić trudny proces wdrożenia nowego rozwiązania IT w firmie? O tym chcemy rozmawiać, wspierając się wiedzą i doświadczeniem naszych partnerów – mówi Dawid Zaraziński, redaktor prowadzący think tanku „How To Do IT”.
Wsparciem think tanku jest grono partnerów. W tym roku są to firmy: ASTOR, Dell EMC, IBM, Sage Polska, Salesforce, SAS Polska. Przedstawiciele tych firm weszli również w skład rady programowej think tanku. Są także współorganizatorami wydarzeń towarzyszących projektowi: webinariów i śniadań.
Więcej informacji o projekcie znaleźć można na stronie HBRP.pl/howtodoit.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.