Technologie Satelitarne to spółka telekomunikacyjna z Warszawy oferująca od czerwca b.r. usługi dostępu do sieci Internet oraz wymiany danych i głosu dla firm, organizacji i osób prywatnych, na obszarach o słabej lub zaniedbanej infrastrukturze telekomunikacyjnej. Głównym obszarem
działalności firmy jest sprzedaż najnowszych osiągnięć telekomunikacji satelitarnej.
'Wspólnie z nowym inwestorem finansowym, którego poszukiwania rozpoczynamy, zamierzamy przedstawić na rynku nową kompleksową ofertę usług telekomunikacji satelitarnej – mówi prezes firmy Marcin Frąckiewicz. Chcemy aby każdy z naszych klientów posiadał możliwie jak największą ilość opcji konfiguracji usług względem własnych potrzeb wraz z możliwością wynajmu kosztownych urządzeń satelitarnych. Dodatkowo chcemy przeznaczyć otrzymane środki na budowę specjalnej oferty dla właścicieli stacji benzynowych (autoryzacja kart kredytowych, integracja z dowolnym systemem sprzedaży), sieci sprzedaży (transmisja online transakcji), banków i sieci bankomatów oraz dla użytkowników indywidualnych (tanie domowe łącza jednokierunkowe). Dodam tylko, że notujemy wyraźne zainteresowanie telefonią satelitarną wśród rosnącej grupy polskich firm eksportowych realizujących kontrakty na terenie Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki, co zaowocuje z pewnością wprowadzeniem specjalnej oferty sieci Thuraya na przełomie 2004/2005 roku.’
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.