Sapling Foundation, fundacja zajmująca się organizowaniem popularnych konferencji TED, przedstawiła drugą fazę pomysłu TED-Ed – witrynę internetową wspomagającą nauczycieli w edukacji szkolnej.
TED-Ed został oparty o założenia zawarte w haśle przewodnim TED, czyli „idee warte rozpowszechnienia”. Strona internetowa bazuje w głównej mierze na filmach przedstawiających wyjaśnienie problemów związanych ze współczesną technologią, nauką oraz kulturą.
Oprócz zgromadzonych filmów, które stanowiły pierwszą fazę projektu, aktualnie istnieje możliwość sprawdzenia przyswojonych wiadomości poprzez rozwiązywanie quizów związanych z omawianym tematem. Jest również baza źródeł, które mogą poszerzyć nabyte wiadomości oraz krótkie informacje na temat twórców danych prezentacji.
Nauczyciele mają teraz możliwość zorganizowania lekcji opartych o materiały z TED-Ed. Co ciekawe, istnieje możliwość podłożenia ścieżki dźwiękowej z głosem nauczyciela tłumaczącego dane zjawisko. Możliwa jest też wymiana ciekawie opracowanych tematów pomiędzy nauczycielami korzystającymi i tworzącymi poprzez TED-Ed.
Chris Anderson, kurator TED, wyjaśnił na czym polega innowacyjność projektu:
TED-Ed pozwala skorzystać z każdego użytecznego filmu edukacyjnego, nie tylko z bazy TED, i łatwo utworzyć własny plan lekcji wokół niego. Umiejętności nauczania nigdy nie są wypierane przez technologię. Wręcz przeciwnie, są one wzmacniane przez nią. Naszym celem jest dać nauczycielom nowy sposób przenoszenia nauki poza godziny lekcyjne.
Istnieje więc szansa, że tradycyjne konspekty i scenariusze lekcji ustąpią miejsca nowoczesnym propozycjom od organizatorów konferencji TED.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.