System, który został opracowany przez Bankowe Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne „TELBANK” SA z wykorzystaniem narzędzi programistycznych Sybase PowerBuilder, zbiera i udostępnia dane na temat wszystkich usług świadczonych przez tego operatora. SOZ jest przywoływany w „Systemie Zarządzania Jakością – ISO 9001:2000”. Warto dodać, że Telbank był pierwszym i jedynym operatorem w Polsce, który przed pięciu laty otrzymał certyfikat potwierdzający zgodność działającego systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy ISO 90010 w całym obszarze swojej działalności.
System Obsługi Zamówień wspomaga proces przyjmowania zamówień wpływających do spółki oraz dostarcza wszelkich niezbędnych informacji na ich temat. Dane są wykorzystywane w procesie wystawiania faktur oraz przy tworzeniu analizy opłacalności usług. SOZ monitoruje sposób i czas wykonania usługi, a także generuje raporty tematyczne.
„Dane zawarte w systemie obejmują specyfikację Klienta i pozwalają ustalić czy i ewentualnie kiedy realizacja danej usługi jest możliwa. Niezależny dostęp do informacji mają wszyscy uprawnieni pracownicy Telbanku odpowiedzialni za udostępnienie usługi Klientowi, stąd też cały proces decyzyjny jest znacznie skrócony. Do sytemu wprowadzane są także informacje na temat statusu realizacji usług oraz daty jej odbioru przez Klienta. W oparciu o te informacje wystawiane są faktury.” – powiedziała Barbara Sikorska, kierownik Zespołu Opracowań i Wdrożeń Oprogramowania Telbank S.A.
SOZ został opracowany z wykorzystaniem PowerBuildera, narzędzia programistycznego firmy Sybase i jest zintegrowany z oprogramowaniem helpdesk oraz internetową aplikacją składania zamówień.
„Rozwiązanie Sybase zastosowaliśmy przede wszystkim ze względu na łatwość tworzenia aplikacji w technologii klient/serwer. PowerBuilder pozwala na szybkie projektowanie okna użytkownika aplikacji, jest także łatwy w obsłudze. Miało to dla nas bardzo duże znaczenie, gdyż w momencie tworzenia pierwszej wersji systemu nasi programiści nie byli doświadczonymi developerami.” – podkreśliła Barbara Sikorska.
System Obsługi Zamówień jest uruchamiany jako aplikacja systemu Windows na komputerach pracowników rozsianych po całej Polsce. Dostęp do informacji zawartych w systemie posiadają zarówno pracownicy centrali, jak i Centrów Regionalnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. W najbliższym czasie na stronie telbank.pl udostępniony zostanie elektroniczny system składania zamówień.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.