Operator telefonii stacjonarnej Tele2, uruchomił nową stronę internetową. Przed nowym serwisem postawiono dwa zadania: uproszczenie procesu rozpoczęcia korzystania przez klientów z usług firmy oraz odświeżenie wizerunku marki. Za stworzenie nowej wersji strony odpowiedzialna była agencja interaktywna OS3 multimedia.
– Mamy już ponad milion klientów. Nasza nowa strona internetowa dzięki zastosowaniu zasad użyteczności ma być czytelna i łatwa w nawigacji dla wszystkich naszych obecnych i potencjalnych klientów, bez względu na zakres ich doświadczeń z Internetem – mówi Oliver Rockstein, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Tele2.
Nowa wersja serwisu zawiera funkcjonalności ułatwiające potencjalnym, prywatnym i biznesowym klientom zapoznanie się z ofertą połączeń telefonicznych i internetowych. Wkrótce dostępna będzie funkcja doradcy on-line, czyli aplikacja pozwalająca na podstawie kilku pytań dobrać optymalną taryfę dla określonego klienta. Do dyspozycji internautów przekazane zostały także formularze umów i poleceń zapłaty.
Nacisk w projektowaniu strony www.tele2.pl położony został na łatwość nawigacji i szybki dostęp do informacji. Obszerne dane, w tym prezentacja usług i cenników, zostały uporządkowane według typu i grupy docelowej. Do informacji o ofercie można dotrzeć z poziomu strony głównej za pomocą maksymalnie dwóch kliknięć myszką.
Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.