Od 11 lutego br wszyscy użytkownicy PLAY, mogą płacić za usługi i towary przy użyciu swoich telefonów komórkowych.
System mPay pozwoli użytkownikom sieci PLAY na płatności w tradycyjnych punktach sprzedaży (takich jak np. restauracje, kawiarnie czy automaty do sprzedaży napojów), płatności internetowe oraz płatności zdalne.
Aby skorzystać z usługi posiadacz telefonu musi założyć konto w systemie mPay i dokonać pierwszego zasilenia tzw. „elektronicznej portmonetki”. Następnie użytkownik otrzymuje SMSem potwierdzenie wpłaty i prośbę o zdefiniowanie indywidualnego kodu PIN, który umożliwia dokonywanie zakupów przy użyciu telefonu komórkowego.
Od 11 lutego br PLAY wprowadza także ofertę promocyjną, w czasie jej trwania nie są pobierane opłaty za połączenia wykonane z numerami mPay, co oznacza, iż opłata za usługę promocyjną jest zawarta odpowiednio w kwocie Abonamentu w przypadku Oferty PLAY Abonament i PLAY dla Firm, w kwocie doładowania konta w przypadku Oferty PLAY Mix lub w kwocie doładowania w przypadku Oferty PLAY Karta. Oferta obowiązuje do odwołania.
Już niebawem klienci PLAY będą mogli płacić telefonem komórkowym też za parkowanie w centrum Warszawy.
www.mpay.pl
Zapraszamy też do nowego działu: TECH (Komputery, Telefony, Foto…)
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.