Umowa dotyczy unowocześnienia całego systemu bilingowego używanego w Telefonii Dialog. Obecnie używana wersja systemów Tytan BS (Billing System) oraz Tytan CC (Customer Care) zostanie podwyższona z wersji 5.2 na 6.2. Będzie to najnowsza oferowana w momencie zakończenia wdrożenia wersja oprogramowania.
Projekt potrwa około 12 miesięcy – zakończenie procesu migracji do nowej wersji planowane jest na marzec 2004 roku.
Planowane zmiany nie dotyczą tylko systemu bilingowego. Telefonia Dialog zdecydowała się na wymianę wszystkich systemów biorących udział w procesie obsługi klienta. Już w marcu rozpoczęto prace nad wymianą systemów Rozliczeń Międzyoperatorskich oraz Mediacji i Kolekcji Danych. Wersja systemu Tytan Interconnect Biling zostanie podwyższony z 3.0 na 3.5, a system Mediacji i Kolekcji Danych Bilingowych z wersji Tytan Ex 2.0 na Tytan MD 2.2 (tutaj dodatkowo nastąpi znaczne rozszerzenie funkcjonalności systemu). Wymiana sytemu Mediacji i Kolekcji Danych jest niezbędna ze względu na planowane przez Telefonię Dialog rozpoczęcie świadczenia usług międzystrefowych i międzynarodowych na terenie całego kraju, także dla abonentów innych operatorów.
Wymianie poddany został również system obsługi klientów internetowych – zamiast Tytana IC (Internet Console) w Telefonii Dialog funkcjonuje już wersja TYTAN 3ARTS – najnowocześniejsza dostępna obecnie na rynku polskim.
http://www.comarch.pl
http://www.dialog.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.