Firma IVP Group będąca właścicielem platformy kapitałowej IVP.pl a także angielskiej wersji IVPgroup.com zamierza świadczyć usługi telefonii internetowej dla swoich klientów. W ciągu najbliższego miesiąca podpisze umowę o współpracy z wybranym Partnerem na bazie której umożliwi prowadzenie rozmów telefonicznych z wykorzystaniem komputera i Internetu.
Jedną z głównych zalet IVoiP będą konkurencyjnie niskie ceny połączeń, bez abonamentu i opłat instalacyjnych, gdzie możliwe rozmowy międzynarodowe będą od 13 groszy za minutę. Rozmowy z numerem stacjonarnym w Polsce będą kosztowały 11 groszy za minutę, zaś z numerem komórkowym nie przekroczą 80 groszy na wszystkie sieci komórkowe.
Podstawową działalności platformy kapitałowej IVP.pl jest pomoc firmom w nawiązaniu kontaktów biznesowych z potencjalnymi inwestorami indywidualnymi – Business Angels. Aktualnie za jej pośrednictwem można zaprezentować potencjalnym inwestorom lub wystawić na sprzedaż firmę czy nieruchomość komercyjną. Do końca maja br. wystawianie ofert na platformie jest bezpłatne, po tym terminie od oferentów pobierane będą opłaty, również na angielskiej wersji platformy.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...