teluk.net dostarcza treści

Opublikowano: 21 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

21 stycznia miała miejsce premiera nowego serwisu korporacyjnego Teluk.net teluk.net. Firma poszerzyła swoją ofertę w zakresie dostarczania treści i strategicznego zarządzania jakością informacji w przedsiębiorstwie.

Teluk.net jest agencją interaktywną specjalizującą się w tworzeniu zawartości internetowych serwisów korporacyjnych. – Klienci wymagają kompleksowych usług, nie tylko dostarczania treści, ale przede wszystkim planowania strategii komunikacji z partnerami – przyznaje Tomasz Teluk, prezes firmy. – Odpowiednia komunikacja z wykorzystaniem Internetu przekłada się na zysk firmy, przynosi oszczędności – dodaje.

Teluk.net, zgodnie z trendami w organizacjach amerykańskich i zachodnioeuropejskich, kładzie nacisk na jakość informacji, a nie na wykorzystywane narzędzia informatyczne. – Firmy wydają gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią, zapominając, że w efektywnej komunikacji największe znaczenie ma jakość informacji. Na zachodzie owa tendencja już dawno uległa odwróceniu. W 2002 roku globalne wydatki na zakup treści osiągnęły poziom 50 mld dolarów – tłumaczy Teluk. O odbiorze informacji przez klienta decyduje jakość. Składnikami jakości informacji są zwięzłość, kompletność, jasność i zrozumiałość.W Polsce przyjęła się tendencja, że wpierw kupowana jest technologia, dla której znajduje się zastosowanie. Korporacje wydały gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią (Content Management Systems – CMS), po czym okazało się, że w organizacji występuje deficyt treści.

W polskim Internecie szczególnie ubogie są treści skierowane do klientów i partnerów biznesowych. Do tworzenia zawartości firmowych stron WWW delegowani są szeregowi pracownicy, nie posiadający odpowiedniego przygotowania do tworzenia tekstów, nie rozumiejący specyfiki hipertekstu, którym w toku codziennych obowiązków najzwyczajniej brakuje czasu, aby skupić się na jakości informacji. Efektem jest niska ocena publikowanych treści przez użytkowników (patrz: badania i-Metrii). – Przy tworzeniu serwisu internetowego gust projektanta i zleceniodawcy przeważnie zawodzi – podkreśla Marek Teluk, Dyrektor ds. Technicznych Teluk.net. – Staramy badać funkcjonalność witryny przede wszystkim pod kątem użytkownika – dodaje.

– Od tej pory klienci mają do dyspozycji cały wachlarz usług internetowych: od badań komunikacji internetowej w danym segmencie, przez kreację, po codzienną aktualizację serwisów – reasumuje prezes Teluk.net. Wśród klientów firmy są instytuty naukowe, firmy doradztwa personalnego, agencje tłumaczeń, wortale internetowe, spółki branży energetycznej, maszynowej, budowlanej, medycznej.

http://www.teluk.net

Sylwester Kozakteluk.net dostarcza treści

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.