21 stycznia miała miejsce premiera nowego serwisu korporacyjnego Teluk.net teluk.net. Firma poszerzyła swoją ofertę w zakresie dostarczania treści i strategicznego zarządzania jakością informacji w przedsiębiorstwie.
Teluk.net jest agencją interaktywną specjalizującą się w tworzeniu zawartości internetowych serwisów korporacyjnych. – Klienci wymagają kompleksowych usług, nie tylko dostarczania treści, ale przede wszystkim planowania strategii komunikacji z partnerami – przyznaje Tomasz Teluk, prezes firmy. – Odpowiednia komunikacja z wykorzystaniem Internetu przekłada się na zysk firmy, przynosi oszczędności – dodaje.
Teluk.net, zgodnie z trendami w organizacjach amerykańskich i zachodnioeuropejskich, kładzie nacisk na jakość informacji, a nie na wykorzystywane narzędzia informatyczne. – Firmy wydają gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią, zapominając, że w efektywnej komunikacji największe znaczenie ma jakość informacji. Na zachodzie owa tendencja już dawno uległa odwróceniu. W 2002 roku globalne wydatki na zakup treści osiągnęły poziom 50 mld dolarów – tłumaczy Teluk. O odbiorze informacji przez klienta decyduje jakość. Składnikami jakości informacji są zwięzłość, kompletność, jasność i zrozumiałość.W Polsce przyjęła się tendencja, że wpierw kupowana jest technologia, dla której znajduje się zastosowanie. Korporacje wydały gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią (Content Management Systems – CMS), po czym okazało się, że w organizacji występuje deficyt treści.
W polskim Internecie szczególnie ubogie są treści skierowane do klientów i partnerów biznesowych. Do tworzenia zawartości firmowych stron WWW delegowani są szeregowi pracownicy, nie posiadający odpowiedniego przygotowania do tworzenia tekstów, nie rozumiejący specyfiki hipertekstu, którym w toku codziennych obowiązków najzwyczajniej brakuje czasu, aby skupić się na jakości informacji. Efektem jest niska ocena publikowanych treści przez użytkowników (patrz: badania i-Metrii). – Przy tworzeniu serwisu internetowego gust projektanta i zleceniodawcy przeważnie zawodzi – podkreśla Marek Teluk, Dyrektor ds. Technicznych Teluk.net. – Staramy badać funkcjonalność witryny przede wszystkim pod kątem użytkownika – dodaje.
– Od tej pory klienci mają do dyspozycji cały wachlarz usług internetowych: od badań komunikacji internetowej w danym segmencie, przez kreację, po codzienną aktualizację serwisów – reasumuje prezes Teluk.net. Wśród klientów firmy są instytuty naukowe, firmy doradztwa personalnego, agencje tłumaczeń, wortale internetowe, spółki branży energetycznej, maszynowej, budowlanej, medycznej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.