21 stycznia miała miejsce premiera nowego serwisu korporacyjnego Teluk.net teluk.net. Firma poszerzyła swoją ofertę w zakresie dostarczania treści i strategicznego zarządzania jakością informacji w przedsiębiorstwie.
Teluk.net jest agencją interaktywną specjalizującą się w tworzeniu zawartości internetowych serwisów korporacyjnych. – Klienci wymagają kompleksowych usług, nie tylko dostarczania treści, ale przede wszystkim planowania strategii komunikacji z partnerami – przyznaje Tomasz Teluk, prezes firmy. – Odpowiednia komunikacja z wykorzystaniem Internetu przekłada się na zysk firmy, przynosi oszczędności – dodaje.
Teluk.net, zgodnie z trendami w organizacjach amerykańskich i zachodnioeuropejskich, kładzie nacisk na jakość informacji, a nie na wykorzystywane narzędzia informatyczne. – Firmy wydają gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią, zapominając, że w efektywnej komunikacji największe znaczenie ma jakość informacji. Na zachodzie owa tendencja już dawno uległa odwróceniu. W 2002 roku globalne wydatki na zakup treści osiągnęły poziom 50 mld dolarów – tłumaczy Teluk. O odbiorze informacji przez klienta decyduje jakość. Składnikami jakości informacji są zwięzłość, kompletność, jasność i zrozumiałość.W Polsce przyjęła się tendencja, że wpierw kupowana jest technologia, dla której znajduje się zastosowanie. Korporacje wydały gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią (Content Management Systems – CMS), po czym okazało się, że w organizacji występuje deficyt treści.
W polskim Internecie szczególnie ubogie są treści skierowane do klientów i partnerów biznesowych. Do tworzenia zawartości firmowych stron WWW delegowani są szeregowi pracownicy, nie posiadający odpowiedniego przygotowania do tworzenia tekstów, nie rozumiejący specyfiki hipertekstu, którym w toku codziennych obowiązków najzwyczajniej brakuje czasu, aby skupić się na jakości informacji. Efektem jest niska ocena publikowanych treści przez użytkowników (patrz: badania i-Metrii). – Przy tworzeniu serwisu internetowego gust projektanta i zleceniodawcy przeważnie zawodzi – podkreśla Marek Teluk, Dyrektor ds. Technicznych Teluk.net. – Staramy badać funkcjonalność witryny przede wszystkim pod kątem użytkownika – dodaje.
– Od tej pory klienci mają do dyspozycji cały wachlarz usług internetowych: od badań komunikacji internetowej w danym segmencie, przez kreację, po codzienną aktualizację serwisów – reasumuje prezes Teluk.net. Wśród klientów firmy są instytuty naukowe, firmy doradztwa personalnego, agencje tłumaczeń, wortale internetowe, spółki branży energetycznej, maszynowej, budowlanej, medycznej.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.