AdOcean wprowadził do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność – retargetowanie. Nowe rozwiązanie pozwala na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.
Retargetowanie pozwala nie tylko ustalić grupę użytkowników zainteresowanych daną tematyką na stronie, ale również umożliwia wyselekcjonowanie tych internautów, którzy mieli kontakt z komunikatem reklamowym. Dzięki zastosowaniu tej opcji reklamodawca uzyskuje możliwość ponownego zareklamowania usługi bądź produktu osobom, które widziały daną reklamę wcześniej, lecz nie zdecydowały się na wykonanie akcji (np. zakupu produktu).
Technologia retargetowania daje reklamodawcom dużo większą możliwość interakcji z potencjalnym klientem, niż w przypadku standardowych form reklamy online. Funkcjonalność ta pozwala zachęcić tzw. niezdecydowanych klientów do ponownego wejścia na stronę i skorzystania z oferty handlowej firmy. Dzięki zastosowaniu retargetowania Klienci AdOcean uzyskają możliwość zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii sprzedażowych oraz optymalizacji kosztów realizowanych działań promocyjnych.
– Mamy nadzieje, że nowe rozwiązanie AdOcean pozwoli Klientom na bardziej optymalne wykorzystanie ich powierzchni reklamowej oraz poprawę skuteczności planowania i prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie, mówi Aneta Sankowska, Dyrektor Zarządzająca w AdOcean Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.