Bottlenose, narzędzie do przeszukiwania „społecznościowej strony internetu”, od teraz dostępne jest dla wszystkich.
Wyszukiwarka społecznościowa Bottlenose od dzisiaj dostępna jest dla wszystkich w formie publicznych beta testów, donosi Venture Beat. Dotychczas do narzędzia miała dostęp tylko zamknięta grupa testerów.
Dyrektor generalny Nova Spivack twierdzi, że Bottlenose jest tym dla mediów społecznościowych czym Google dla reszty internetu.
Po wpisaniu zapytania, opisywane narzędzie przeszuka portale społecznościowe (Facebook, Twitter, Google+ i inne) pod kątem wzmianek na dany temat, jako wynik podając te mające największe znaczenie.
Witryna wykorzystuje możliwości języka HTML 5 oraz JavaScriptu. Wyniki wyszukiwania prezentowane są na aktualizowanej w czasie rzeczywistym stronie, na której możemy znaleźć informacje o tym, kto rozmawia na podany przez użytkownika temat, w jakim kontekście, na jakim portalu oraz zobaczyć powiązane z zapytaniem grafiki.
Stronę z wynikami można zapisać i wrócić do wyników w przyszłości lub użyć jej jako strony startowej w używanej przeglądarce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.