DPDgroup przedstawia najnowsze preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Opublikowano: 23 stycznia 2019. Kategoria: Rynek. Tagi:

Badanie DPDgroup Barometr E-shopper 2018, przeprowadzone przez instytut badawczy Kantar TNS na próbie niemal 25 tys. internautów w 21 krajach Europy, potwierdziły dotychczasowe tendencje rynkowe. Zwiększa się odsetek konsumentów, którzy dokonali zakupów w zagranicznych e-sklepach. Na znaczeniu zyskują także smartfony, które stają się coraz popularniejszym narzędziem służącym do zakupów w sieci. W zestawieniu z ubiegłorocznym badaniem podwoił się odsetek zwrotów. …

Dawid ZarazińskiDPDgroup przedstawia najnowsze preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Najczęściej kupujemy odzież i książki – nowe badanie preferencji DPDgroup

Opublikowano: 27 kwietnia 2017. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: , ,

Według badania preferencji konsumenckich internautów Barometr E-shopper przeprowadzonego przez DPDgroup, najpopularniejszymi artykułami kupowanymi online w Europie są odzież (48 proc.), książki (43 proc.) i obuwie (40 proc.). Kategorią o największym potencjale wzrostu są artykuły dekoracji wnętrz.

Sylwester KozakNajczęściej kupujemy odzież i książki – nowe badanie preferencji DPDgroup

Jak zmieniły się zachowania klientów sklepów internetowych [BADANIA]

Opublikowano: 23 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

Nowe ogólnoeuropejskie badanie rynku Barometr E-shopper, przeprowadzone przez DPDgroup prezentuje najnowsze trendy w sektorze e-commerce, dotyczące zachowań konsumentów w internecie. Analizy potwierdzają, że wśród kluczowych czynników budowania przewagi rynkowej na znaczeniu zyskuje sposób dostarczenia przesyłki oraz obsługa klienta na tzw. „ostatniej mili”.

Dawid ZarazińskiJak zmieniły się zachowania klientów sklepów internetowych [BADANIA]