eurobank uruchomił odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Użytkownicy odkryją w nim m.in. prostszą nawigację i specjalne filtry, które pozwolą im szybciej dotrzeć do poszukiwanych produktów.
Nowa strona internetowa www.eurobank.pl to efekt prac specjalistów z eurobanku wspólnie z partnerami z firm IDEACTO odpowiedzialnymi za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media. Zmiany zostały poprzedzone badaniami zachowań internautów.
Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services – Blue Booster – platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym. Obejmuje ona prezentację firmy, oferty oraz sprzedaży produktów z jednoczesną weryfikacją wiarygodności klienta. Moduł CMS wykorzystany w tym projekcie jest kolejnym – po wdrożeniu w kwietniu tego roku wniosku o kredyt gotówkowy – rozszerzeniem użycia platformy Blue Booster w eurobanku.
Oto najważniejsze zmiany, które zostały wprowadzone na stronie eurobanku:
- uproszczona nawigacja – dotychczasowe rozwijane menu zostało zastąpione prostymi stronami zbiorczymi,
- przejrzysta grafika – strona została wizualnie uproszczona po to, by użytkownik zyskał łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji, np. logowanie do bankowości internetowej, produkty, placówki, dane kontaktowe,
- uproszczenie oferty – nowa strona to nie tylko nowe grafiki, ale też nowe treści. eurobank postawił na zmniejszenie liczby prezentowanych produktów poprzez wprowadzenie specjalnych filtrów – mają one pomóc użytkownikowi w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania,
- zrozumiały język – treści na stronie zostały przekształcone w ten sposób, by użytkownik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Chodziło przede wszystkim o unikanie języka branżowego, zastąpienie go prostymi i krótkimi komunikatami. eurobank współpracował w tym zakresie z agencją Dajemyslowo.com,
- wykorzystanie wizerunków eurobankowych wampirów – strona jest zgodna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach sympatycznych wampirów: Felixa, Vlada i Maćka.
Obecne zmiany to nie koniec prac nad odświeżeniem strony internetowej eurobanku. W najbliższych miesiącach będą trwały prace nad dalszą poprawą jej funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.