Raport „E-commerce w Polsce 2020” już dostępny

Opublikowano: 30 czerwca 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Raport „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” to kompendium wiedzy o rodzimym rynku zakupów online, które ukazuje się już po raz ósmy.

Dawid ZarazińskiRaport „E-commerce w Polsce 2020” już dostępny

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009

Opublikowano: 21 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2009.

Robert ZarychtaWyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009

GO96 – nowy produkt w ofercie Gemius SA i IIBR

Opublikowano: 18 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Gemius SA oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają na rynek badanie GO96 – ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus o najkrótszym czasie realizacji na rynku. Od momentu złożenia zamówienia wyniki gotowe są w ciągu 96 godzin.

Robert ZarychtaGO96 – nowy produkt w ofercie Gemius SA i IIBR

Rozrywka dźwignią audio i wideo w sieci

Opublikowano: 17 czerwca 2009. Kategoria: Bez kategorii. Tagi: , , ,

Aż 87 proc. użytkowników radia internetowego i 84 proc. osób oglądających treści wideo korzysta z tych mediów by się zrelaksować. Rozrywka to dla nich przede wszystkim teledyski (70 proc.) i filmy tworzone przez innych internautów (59 proc.) oraz zwiastuny filmowe, filmy i seriale (40 proc.). Z reklamą audio lub wideo zetknęło się 73 proc. internautów, którzy kiedykolwiek oglądali materiały wideo w internecie, jednak ich opinia o tej formie promocji jest nie najlepsza. Osoby, które spotkały się z taką reklamą uważają, że reklamowe treści wideo są nieinteresujące, denerwujące, nienowoczesne oraz są zdania, że nie przyciągają one uwagi i nie stanowią dobrego sposobu dotarcia do osób takich jak oni – wynika z badania gemiusAdHoc „Radio internetowe i treści wideo w internecie”.

Hanna LaskowskaRozrywka dźwignią audio i wideo w sieci

Zwyczaje bożonarodzeniowe polskich internautów

Opublikowano: 21 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gemius, zdecydowana większość polskich użytkowników sieci planuje w nadchodzące święta obdarować najbliższych prezentami. Jednak większy niż przed rokiem odsetek badanych zamierza obniżyć wydatki na gwiazdkowe podarunki. Celem badania, przeprowadzonego między 11 a 14 grudnia 2008 roku na grupie 1200 internautów w wieku 15 lat i więcej, było poznanie zwyczajów bożonarodzeniowych obchodzonych w domach …

Hanna LaskowskaZwyczaje bożonarodzeniowe polskich internautów

Kawiarenka Przyjazna Dzieciom

Opublikowano: 2 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Jesteś właścicielem lub pracownikiem kawiarenki internetowej? Ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo jej najmłodszych użytkowników? Przyłącz się do ogólnopolskiej kampanii „Kawiarenka Przyjazna Dzieciom” i otrzymaj dyplom bezpiecznej kawiarenki! Takim apelem rozpoczyna się akcja przygotowana przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK) realizującą wspólnie z Fundacją Dzieci Niczyje program Komisji Europejskiej „Safer Internet” w Polsce. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi właścicieli …

Hanna LaskowskaKawiarenka Przyjazna Dzieciom