PBI i IAB Polska debatują nad jednoźródłowym badaniem mediów

Opublikowano: 5 kwietnia 2019. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

PBI w porozumieniu z IAB Polska wznawia działalność Rady Rynku jako przedstawiciela rynku online w zakresie pomiaru jednoźródłowego i poprowadzi bezpośrednią komunikację z KRRiT.

Dawid ZarazińskiPBI i IAB Polska debatują nad jednoźródłowym badaniem mediów

Reklama cyfrowa dwóch prędkości

Opublikowano: 23 sierpnia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

Według badania AdEx – zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2017 roku nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł, o 85 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie.

Dawid ZarazińskiReklama cyfrowa dwóch prędkości

Obrażamy w internecie mniej, niż nam się wydaje

Opublikowano: 11 maja 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

Wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania IAB Polska. Zdecydowana większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki.

Dawid ZarazińskiObrażamy w internecie mniej, niż nam się wydaje

Prywatność w sieci – najnowszy raport IAB Polska

Opublikowano: 7 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

IAB Polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. Do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ na kształt całego środowiska online – zarówno po stronie biznesu, jak i administracji.

Dawid ZarazińskiPrywatność w sieci – najnowszy raport IAB Polska

Rekordowe wydatki na komunikację cyfrową

Opublikowano: 5 maja 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w roku 2015 reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł.

Dawid ZarazińskiRekordowe wydatki na komunikację cyfrową

IAB Polska raportuje na temat konsumpcji treści online

Opublikowano: 6 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje najnowszy raport, zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje analizie zmiany, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych.

Dawid ZarazińskiIAB Polska raportuje na temat konsumpcji treści online