Intel ma plan wprowadzenia produktu łączącego sprzęt, telewizję i internet. Największą trudnością w realizacji projektu mają być jednak licencje na prezentowane treści.
Pierwsze doniesienia o ciekawym projekcie Intela pojawiły się w marcu ubiegłego roku. Wystartować miał do końca 2012 r. – jak widać, nie udało się dotrzymać tego terminu. Wall Street Journal donosi, że nie ma pewności odnośnie nowej daty premiery rozwiązania. Największe problemy wiązać mają się z umowami z dostawcami treści; trudności w ich podpisywaniu spowodować mogą, że produkt trafi do konsumentów nie wcześniej niż w połowie tego roku.
Na czym polegać ma propozycja Intela? Firma przygotować chce urządzenie, które podłączone do telewizora oferować ma m.in. możliwość oglądania filmów w streamingu oraz wybór konkretnych kanałów czy audycji, zamiast opłacania pakietów wielu stacji tak, jak odbywa się to w telewizjach kablowych. Pojawić ma się także usługa „Cloud DVR”, dająca dostęp do wyświetlanych wcześniej programów.
Warto w tym miejscu dodać, że od wielu miesięcy nad podobnym rozwiązaniem pracować ma firma Apple. Telewizja wydaje się bowiem kolejnym kluczowym rynkiem do zagospodarowania przez nowe technologie. Innowacji jakoś mniej tu ostatnio i choć dużo mówi się o tym, że internet zabija telewizję, to opinia ta jest przesadzona. Wygrają ci, którzy jako pierwsi pokażą nowe podejście do tej formy medialnej aktywności.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.