W ramach umowy partnerskiej z Motor-Presse Polska, wydawcą polskiej edycji Men’s Health, do serwisu Facet w INTERIA.PL trafia część materiałów redakcyjnych z bieżących wydań pisma.
– Poprzez alians z dużym partnerem internetowym chcemy udostępnić nasze pismo polskim internautom, zaciekawić ich i zachęcić do sięgnięcia po artykuły w drukowanej wersji – wyjaśnia Rafał Stańczak, dyrektor Biura Marketingu i Reklamy w Motor-Presse Polska. I dodaje: – To posunięcie jest dla nas działaniem naturalnym. Sprawdziliśmy je w 40. krajach świata, gdzie Men’s Health, także poprzez Internet, dociera do młodych, aktywnych mężczyzn, dostarczając im informacji, rozrywki i wiedzy.
Facet jest skierowany do mężczyzn dynamicznych i kochających życie. Serwis proponuje mężczyznom wszystko to, czego najchętniej poszukują w sieci WWW: sporą dawkę 'męskiej’ lektury i galerie z przykuwającymi oko zdjęciami. Ma charakter internetowego magazynu, poświęconego rozrywce, erotyce, dbałości o tężyznę fizyczną i sprawność seksualną.
Na jego zawartość składają się w głównej mierze artykuły o sprawach damsko-męskich i galerie zdjęć pięknych pań, m.in.: stu najseksowniejszych kobiet świata. W serwisie znaleźć też można pisany męską ręką humorystyczny cykl felietonów, propozycje na ciekawe spędzenie czasu wolnego i poradniki, np. przewodnik po świecie mocnych trunków.
Według badania Megapanel PBI/Gemius, w czerwcu br. serwis Facet w INTERIA.PL odwiedziło ponad 550 tys. użytkowników. Jak wynika z audytu oglądalności systemem gemiusTraffic w sierpniu liczba unikalnych użytkowników serwisu była o jedną piątą większa, niż w czerwcu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.