SAP Polska poinformowała, że Polkomtel S.A. jest pierwszym klientem w Polsce, który posiada certyfikowany przez SAP Ośrodek Specjalizacji Klienta (ang. CCC, Customer Competence Center). Ośrodek Specjalizacji Klienta (OSK) to jednostka organizacyjna powoływana przez klienta SAP. Jako centrum specjalistycznej wiedzy, OSK wspomaga wdrożenie rozwiązań SAP, ich rozwój i serwis oraz podnoszenie jakości procesów biznesowych i systemów, w których wykorzystuje się oprogramowanie SAP.
Aby otrzymać certyfikację SAP, każdy OSK poddawany jest procedurze audytowej. Eksperci SAP szczegółowo analizują procesy i procedury serwisowe oraz sprawdzają ich efektywność. W czasie audytu, OSK w Polkomtelu otrzymał 71 punktów tj. 95% ilości maksymalnej. Do uzyskania certyfikacji wystarczyłoby 55 punktów.
Na specjalną uwagę i wyróżnienie zasługuje doskonale udokumentowana i wdrożona procedura rozwoju oprogramowania, programy szkoleniowe dla użytkowników rozwiązań SAP oraz komunikacja wewnętrzna w zakresie toczących się projektów wdrożeniowych SAP.
W OSK pracuje blisko 30 wysoko wykwalifikowanych pracowników. Wspierają oni prawie 1500 użytkowników oprogramowania SAP w 24 lokalizacjach.
„Posiadanie OSK to bliższa współpraca z SAP oraz możliwość wymiany informacji i doświadczeń z innymi organizacjami CCC na świecie w ramach społeczności CCCNet – mówi Marek Tokarski, Dyrektor Departamentu SAP w Polkomtel S.A. – Ponadto OSK umożliwia nam wypracowanie najlepszych praktyk biznesowych w ramach organizacji; szybką i efektywną obsługę zgłoszeń użytkowników końcowych oraz łatwiejsze i szybsze wdrażanie nowych rozwiązań. Równie ważną i wymierną korzyścią finansową dla firmy są niższe opłaty serwisowe.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.