TNS OBOP i SMB: Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego

TNS OBOP wraz z SMB (Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego) rozpoczął sprzedaż Polskich Badań Marketingu Bezpośredniego – standardu badawczego dla rynku marketingu bezpośredniego.

Raporty z badań kierowane są do wszystkich firm wykorzystujących w swoich działaniach narzędzia marketingu bezpośredniego. II edycja badań na temat marketingu bezpośredniego została rozszerzona i wzbogacona merytorycznie. Badania realizowane w firmach zostały uzupełnione o monitoring opinii polskich konsumentów.

Pakiet badawczy „PBMB 2003” składa się z trzech elementów pozwalających opisać marketing bezpośredni w firmach, ocenić jego sytuację i perspektywy oraz zachowania konsumentów podejmowane pod wpływem tej formy marketingu.

ˇ Badanie faktycznych i potencjalnych odbiorców indywidualnych marketingu bezpośredniego.
ˇ Badanie efektywności narzędzi marketingu bezpośredniego w polskich firmach.
ˇ Badanie jakościowe: Marketing bezpośredni w polskich firmach w ocenie ekspertów.

http://www.tns-global.pl
http://www.smb.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top