Przepisy na świąteczne dania, projekty kartek elektronicznych, konkursy, ściągawka z życzeniami na kartki świąteczne i SMSy, możliwość rozmowy telefonicznej z Mikołajem oraz przedświąteczny blog to tylko część niespodzianek, które można znaleźć w Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY. Na stronie internetowej www.winiary.pl od trzech tygodni działa serwis w całości poświęcony przygotowaniom do Bożego Narodzenia.
Centrum Przygotowań Świątecznych to propozycja marki WINIARY skierowana do osób, które szukają ciekawych pomysłów i inspiracji podczas organizowania Świąt. Główny dział serwisu to przepisy. Poza zdjęciami świątecznych potraw oraz opisami ich przyrządzania, przydatną ciekawostką jest lista zakupów, którą można łatwo stworzyć i wydrukować przed wyjściem z domu. Niezbędnik to galeria pomysłów na bileciki do prezentów, wizytówki na stół oraz teksty życzeń – na kartki i SMSy. Cenne nagrody czekają na tych, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie Tak smakują święta.
Z myślą o dzieciach, które pragną aktywnie uczestniczyć w kuchennych przygotowaniach powstał dział z przepisami dla najmłodszych, kolorowanki i składanki oraz konkurs Rysuję to, co mi smakuje. W galerii konkursowej można oglądać kolorowe prace najmłodszych użytkowników serwisu. Od 1 do 23 grudnia mogą oni skorzystać z jeszcze jednej atrakcji przygotowanej przez markę WINIARY: numer 061 8567 458 to Telefon do Świętego Mikołaja, z którym można rozmawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 – 20.00. Już w pierwszym dniu działania linii okazało się, że telefon budzi wielkie emocje nie tylko wśród dzieci, które najczęściej pytają o zaprzęg Świętego Mikołaja, ale i wśród dorosłych, których prośby bywają zaskakujące. Jedna z nich dotyczyła pomocy w znalezieniu męża!
Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY uruchomiono już po raz piąty. Internauci najchętniej korzystają z przepisów kulinarnych oraz biorą udział w przygotowanych dla nich konkursach.
Za przygotowanie serwisu, jego kreację i prowadzenie odpowiada agencja adv.pl Miesięczna kampania reklamowa prowadzona jest w Internecie oraz w wybranych tytułach prasy codziennej. Za przygotowanie kampanii internetowej odpowiadała agencja adv.pl, natomiast kampanię prasową przygotowała agencja point4art.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.