Xbox 360 sprzedaje się tak dobrze, że Microsoft nie zamierza w najbliższej przyszłości prezentować jego następcy.
Firma Microsoft potwierdziła, że na czerwcowych targach E3 nie przedstawi nowej konsoli Xbox. Przedstawiciele spółki dodali także, że klienci nie powinni spodziewać się takiego ogłoszenia w najbliższym czasie.
Doceniamy zainteresowanie naszym planami na przyszłość, ale możemy potwierdzić, że nie będzie rozmów na temat nowej konsoli Xbox na E3 lub w najbliższym czasie. 2012 rok jest dla nas rokiem Xbox’a 360 – powiedział Frank Shaw, szef komunikacji korporacyjnej w Microsofcie.
Firma ma dobre powody by nie spieszyć się z wydaniem nowej konsoli. 2011 rok był najlepszym w historii dla Xbox’a 360 – urządzenie sprzedawało się lepiej niż produkty konkurencji. Nie ma więc potrzeby by prezentować następcę; Microsoft będzie chciał „wycisnąć” możliwie najwięcej z obecnej generacji konsoli. Nie oznacza to jednak, że prace nie są prowadzone – pod koniec stycznia pisaliśmy o tym, że „Xbox 720” może nie wspierać używanych gier.
za: allthingsd, zdjęcie: microsoft
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.