Portal dla nastolatków TENBIT.pl rozpoczyna od 15 października wizerunkową kampanię reklamową. Nowym sloganem portalu jest 'Rozerwij się’.
Równolegle będzie promowana nowatorska gra Cellmons dostępna tylko na portalu TENBIT.pl. Jest to pierwsza polska gra z kategorii massive multiplayer.
Nowy wizerunek portalu będzie promowany trzema animowanymi 15-sekundowymi spotami reklamowymi. Bohaterem spotów jest pies, który w rytm bitów DJ BaSTka, związanego z załogami Intoksynator i P.C.P., przedstawia zalety wybranych działów portalu. Nowym sloganem portalu jest 'Rozerwij się’, podkreślający, że platforma dla nastolatków jest miejscem doskonałej rozrywki. Kampania będzie emitowana w telewizjach MTV i 4FunTV.
Równolegle ze startem kampanii telewizyjnej nastąpi premiera długo oczekiwanej gry Cellmons (Cellular Monsters). Jest to pierwsza polska gra z kategorii massive multiplayer, dostępna zarówno poprzez komputer, jak i telefon komórkowy. Gra będzie promowana kampanią prasową (prasa komputerowa i młodzieżowa). Cellmons będzie dostępny tylko na portalu TENBIT.pl.
Jest to pierwsza gra on-line tak silnie integrująca elementy strategii, RPG oraz gry karcianej. Mamy nadzieję że miłosnicy każdego z tych typów gier znajdą w niej coś dla siebie. Co więcej, już wkrótce będzie w nią można grać również za pomocą telefonu komórkowego – mówi Joanna Baszkowska-Dziak, Head PR producenta gry, firmy Pogram.
Kampanie wizerunkową portalu oraz produktową gry, stworzył i zaplanował Dział Komunikacji Marketingowej Onet.pl, który zarządza markami Onet.pl, TENBIT.pl i Sympatia.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.