TEQUILAPolska Agencją BTL Roku

Opublikowano: 14 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja marketing services TEQUILAPolska została Agencją BTL Roku 2004. Ten prestiżowy tytuł przyznawany jest przez VFP Communications wydawcę Media i Marketing Polska. TEQUILA została Agencją Roku już po raz drugi – poprzednio w 2002 roku.

'Z wielką radością przyjąłem informację o przyznaniu naszej agencji tego zaszczytnego tytułu. Jestem pewien, że potraktujemy to wyróżnienie jako kolejny element mobilizujący nas do poszukiwania jeszcze lepszych rozwiązań w naszej pracy.

Satysfakcję sprawia fakt, że przyjęta zmiana pozycjonowania TEQUILA na nową formułę 'Brand Energizing' i towarzyszące temu zmiany w podejściu do tworzenia standardów marketing services zyskały uznanie rynku.' – powiedział Michał Lehmann Dyrektor Generalny TEQUILAPolska

O przyznaniu tytułu Agencji Roku decydowały: rozwój firmy, jakość świadczonych usług, działalność na rzecz całej branży, zdobyte nagrody, liczba klientów, przychody, liczba wygranych przetargów. To już kolejna w tym roku nagroda dla TEQUILAPolska. Wcześniej w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 agencja otrzymała nagrodę Boomerang w kategorii 'program lojalnościowy' oraz wyróżnienie w kategorii 'kampania direct mail'. Z kolei w konkursie marketingu bezpośredniego Złota Strzała TEQUILA zdobyła nagrodę Złota Strzała w kategorii 'przesyłka bezpośrednia BtoC' oraz wyróżnienie w kategorii 'projekt graficzny'.

http://www.tequila-btl.pl

Sylwester KozakTEQUILAPolska Agencją BTL Roku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.