Sieć hipermarketów Tesco.pl dołączyła do sklepów, które są zintegrowane z kwit.pl – serwisem oferującym zakupy spożywcze z różnych sieci handlowych. Dzięki temu użytkownicy mogą porównywać ceny już ponad 50 tys. produktów
Kwit.pl jest porównywarką produktów z kategorii FMCG z takich sieci sklepów jak Frisko, Piotr i Paweł, Tesco, alma czy E.Leclerc. Użytkownicy serwisu znajdą również informację o zmianie ceny w ciągu ostatnich 30 dni.
Twórcy serwisu zadbali również o aplikację mobilną oraz o rozszerzenia do popularnych przeglądarek internetowych ułatwiających robienie zakupów. Obecnie realizowany jest projekt, dzięki któremu użytkownicy będą mogli publicznie dzielić się swoim koszykiem zakupów wraz z przepisami kulinarnymi.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!