Testowanie w projektach internetowych

Opublikowano: 15 sierpnia 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Czas i miejsce: 9-10 września 2010 r., Warszawa

Wykorzystanie technologii internetowych do tworzenia rozmaitych systemów jest standardem w firmach wytwarzających oprogramowanie. PHP, Java, Ajax, czy ASP.NET to norma w dzisiejszym internecie. Chcesz zdobyć wiedzę z zakresu technologii internetowych, właściwości aplikacji internetowych i nauczyć się dobierać stosowne metody, techniki oraz narzędzia? To szkolenie jest dla Ciebie! – przekonują organizatorzy szkolenia.

Ramowy zakres szkolenia:

  • wprowadzenie do technologii internetowych;
  • właściwości aplikacji internetowych;
  • środowisko testowe aplikacji internetowych;
  • metodyki testowania;
  • automatyzacja;
  • testy niefunkcjonalne;
  • metryki.

Na szkolenie zaproszone są osoby z podstawowymi umiejętnościami z zakresu technologii internetowych, które w swojej pracy zawodowej zajmują się lub też planują się zajmować implementacją i sprawdzaniem jakości oprogramowania internetowego. Szkolenie skierowane jest zarówno do zawodowych testerów jak i osób pragnących ruszyć z własnym start-upem.

Umiejętności słuchaczy po szkoleniu:

  • uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu technologii internetowych, właściwości aplikacji internetowych oraz nauczą się dobierać stosowne metody, techniki oraz narzędzia;
  • uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat udziału Akademii Testera

Bliższe informacje na temat szkolenia na tej stronie.

Czas trwania: 2 dni, godz. 9-17 (2×8 godz.)
Cena szkolenia: 2 000 PLN

Kontakt:

Agnieszka Ogrodnik
agnieszka.ogrodnik@multitrain.pl
22 / 224 06 48

MultiTrain
www.multitrain.pl
ul. Blokowa 32
02-641 Warszawa

Dawid ZarazińskiTestowanie w projektach internetowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.