Wirtualna Polska rozwija projekty społecznościowe. Do serwisów Wirtualni, Forum, Ulubieńcy, Studio, dołączyły dwa kolejne – TestWiedzy oraz Pytamy, włączając się w nurt edukacyjno-rozrywkowy coraz bardziej widoczny w Sieci.
Serwis testwiedzy.pl jest pierwszym serwisem edukacyjno-rozrywkowym w Polsce. Zakłada on dostarczanie użytkownikom testów weryfikujących wiedzę z dowolnej dziedziny nauki i życia codziennego. Internauta może w nim np. sprawdzić, co wie na temat ulubionego serialu, wypełnić test na prawo jazdy, uczyć się do matury dzięki materiałom edukacyjnym. Co istotne, całą bazę testów przygotowują użytkownicy. Moderatorzy czuwają jedynie nad poprawnością publikowanych testów, co przekłada się na relatywnie wysoką wartość merytoryczną materiałów. W tej chwili testwiedzy.pl to dwadzieścia kategorii tematycznych, m.in. Historia, Sport, Spostrzegawczość, Polityka, Kultura, Filmy i seriale, Muzyka. Na głównej stronie witryny znaleźć też można rankingi najpopularniejszych i najczęściej ocenianych testów. Aktualnie prym wiodą „Test na inteligencję”, „Test na spostrzegawczość”, „Prawda czy fałsz?”, „IQ test” i test wiedzy na temat „M jak Miłość”.
By zwiększyć dynamizm budowania zawartości, serwis udostępnia narzędzie „testy otwarte”, które pozwala budować konkretny test wszystkim użytkownikom poprzez dodanie przynajmniej jednego pytania. Ciekawymi funkcjami są także:
* „testy na żądanie” – użytkownicy dodają tematy testów, które ich zdaniem powinny znaleźć się w bazie danych;
* „testy na hasło” – które są dedykowane dla znajomych czy przyjaciół; autor po dodaniu testu, definiuje hasło oraz wysyła odnośnik swoim bliskim i zaraz po tym, jak odpowiedzą oni na pytania, dostaje na swoją skrzynkę pełen zestaw wyników.
Jednym z fundamentów serwisu testwiedzy.pl są statystyki, które są opracowywane według kluczowych parametrów. Głównie są to informacje, czy test został zdany oraz ile odpowiedzi było poprawnych.
Pytamy – pytamy.pl
Idea serwisu Pytamy.pl jest bardzo prosta: „zadaj pytanie, odpowiedz na pytanie, podziel się swoją wiedzą, oceniaj odpowiedzi innych użytkowników”.
Witryna gromadzi ciekawe pytania i grupuje na nie odpowiedzi. Można tu dowiedzieć się np. „Gdzie uzyskać konsultację w sprawie prowadzenia własnej firmy?”, „Jakie kwiaty najlepiej sadzić w marcu?”, „Na co kobiety patrzą u mężczyzn?” czy „Jaka jest gra komputerowa wszech czasów?”.
Każdą odpowiedź można ocenić, dzięki czemu użytkownicy sami weryfikują, które z zamieszczonych w serwisie odpowiedzi dostarczyły im najdokładniejszych, najbardziej konkretnych informacji.
By ułatwić poruszanie się po witrynie, w głównej belce nawigacyjnej zamieszczono odnośniki do najpopularniejszych zapytań, pytań najchętniej ocenianych i tych, na które odpowiadano najczęściej. Serwis prezentuje też TOP10 i TOP50 pytań, Poczekalnię, czyli pytania, na które jeszcze nikt nie odpowiedział, Poradniki, np. „Jak kupić prezent?”, „Jak powiedzieć kocham?”, „Jak napisać bibliografie?”.
W serwisie znalazły się również funkcjonalności poboczne, jak RSS feeds, możliwość tworzenia i dodawania własnych Tagów dla pytań, wyszukiwarka, itp.
„Od wielu miesięcy pracujemy nad serwisami społecznościowymi, żywo reagując na oczekiwania użytkowników. Staramy się nawet wyprzedzić internetowe trendy. – mówi Jacek Murawski, Prezes Zarządu Wirtuanej Polski. – TestWiedzy.pl i Pytamy.pl to dopełnienie naszej aktualnej oferty, skierowanej do aktywnych internautów, którym zależy na współtworzeniu Sieci i współtworzeniu WP. Zresztą coraz głośniej o Generacji C, która nie tylko ma dostęp do najnowszych technologii, ale też wie, jak z niej zrobić użytek, jak wyrazić siebie, jak się wypromować, zaistnieć, jak korzystać z dobrodziejstw np. Internetu. Dajemy po prostu naszym użytkownikom coraz to nowe narzędzia, z których mogą korzystać, by wymienić się opiniami, doświadczeniami, komentarzami. Kluczem do sukcesu, według nas, jest bowiem fragmentaryzacja sieci społecznych i wąskie profilowanie serwisów społecznościowych.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.