Testy P4- portal z usługami online

Jak może wyglądać portal, w którym możemy sobie aktywować usługi i sprawdzać historię wykonywanych połączeń ?
Na początku może opiszę procedurę otrzymania konta w ramach P4 – nie do końca czytelną jak dla mnie.

Po tym jak się zakwalifikowaliśmy do testów zostało nam założone konto w systemie – loginem jest nasz adres e-mailowy. Następnie po otrzymaniu zestawu startowego dostajemy nowe konto – z tym samym loginem, ale innych hasłem.  Ale jakim hasłem ? Telefon do BOK częściowo rozwiązał tylko problem – miły głos poinformował mnie, że za kilka dni otrzymam hasło. Czemu kilka dni ? Nie mam pojęcia – czekałem….

Testy P4- portal z usługami online 1Po kilku dniach i braku hasła do portalu zadzwoniłem do BOK – tym razem BOK zaproponował abym skorzystał z funkcji „przypomnienie hasła”. Uprzejmie poinformowałem, że próbowałem wielokrotnie i niestety otrzymuję komunikat o błędzie. Rozwiązanie było o tyle proste co nietypowe – nasz login (czyli adres e-mail) musimy podać dużymi literami. Później tylko kwestia podania odpowiedzi na pytanie pomocnicze (o które nigdy nie byliśmy pytani). Odpowiedź zna tylko konsultant…. Kto to wymyslił ? Nie wiem.. To znaczy mogę się domyślać, która firma to stworzyła.

Miało być merytorycznie, bez narzekań więc do rzeczy. Po zalogowaniu (półtora tygodnia) widzimy dużo treści społecznościowych (temat tygodnia, blogi, zdjęcia, konkursy, gadżety). My przejdziemy do najważniejszej zakładki – Obsługa online.

Na pierwszym ekranie widzimy najważniejsze rzeczy – stan konta i darmowych usług. Ciekawe rozwiązanie znajdziemy w Historii połączeń. Znajdziemy tam listę ostatnio wykonywanych telefonów – czyli taki billing online.

Dość ciekawym rozwiązaniem jest książka adresowa – możemy edytować nowe kontakty. Niestety nie mam pojęcia jak można dane te wysłać do telefonu. Jeśli nie można to właściwie nie wiem po co to jest (może aby łatwiej było czytać billing ?)

Portal dodatkowo pozwala na:
– zarządzanie usługami (aktywacje, konfiguracje),
– podgląd do danych osobowych,
– dostęp do systemu zgłoszeń błędów i problemów,
– informacje o saldzie.

Funkcjonalność w zupełności wystarczająca aby odciążyć BOK ;)

PS.
Z kronikarskiego obowiązku napiszę tylko, że logowanie nie działa z poziomu przeglądarki Opera. Nie mogę znaleźć również przycisku wyloguj.

Całość testów:
https://www.e-biznes.pl/p4

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top