TETA Biznes Partner ze srebrnym certyfikatem Banku BPH

Opublikowano: 25 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pakiet oprogramowania wspomagającego zarządzanie TETA Biznes Partner uzyskał znak zgodności Silver Certified Partner, nadawany przez Bank BPH produktom, które bezproblemowo komunikują się w obszarze bankowości elektronicznej.

Projekt Banku „BPH Integrator” dotyczy pełnej automatyzacji procesów eksportu przelewów z systemu finansowo-księgowego do systemów bankowości elektronicznej (MultiCash PRO) oraz importu danych z wyciągów bankowych dostarczanych drogą elektroniczną do programu F/K (płacowego, ERP). Dzięki wspólnym działaniom Banku z firmą TETA, ma zostać polepszona jakość i walory funkcjonalne oferowanych na polskim rynku systemów wspomagających zarządzanie. Inicjatywa ma usprawnić pracę użytkowników poprzez pełną integrację i kompatybilność aplikacji. W pakiecie TETA Biznes Partner możliwa jest obsługa wielowalutowych przelewów elektronicznych, również w formacie obsługiwanym przez Bank BPH.

„Wielowalutowe przelewy elektroniczne wykonywane z aplikacji TETA Biznes Partner bez problemu mogą być importowane do programów bankowości elektronicznej, które umożliwiają komunikację z Bankiem BPH . Przetestowane już także zostało połączenie dwustronne – czyli zwrotne przekazywanie informacji o dokonanych wpłatach i wypłatach bezpośrednio z systemu bankowego do systemu finansowego TETY, co upoważnia nas to do ubiegania się o certyfikat Gold Banku BPH” – powiedział Tomasz Niśkiewicz – Dyrektor Działu Produktowego TETA Biznes Parter. – „Będziemy starać się również o podobne certyfikaty w innych bankach. Najważniejsze jest dla nas poczucie bezpieczeństwa klientów i ich pewność, że nasz system bezproblemowo obsługuje wszystkie formaty przelewów elektronicznych wymagane przez banki”.

http://www.teta.com.pl

Sylwester KozakTETA Biznes Partner ze srebrnym certyfikatem Banku BPH

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.