The Heart – korporacyjne centrum innowacji – poszukuje najlepszych startupów technologicznych działających w branży marketingu i reklamy. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia 2019.
Spośród najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań organizator wyłoni dziesięciu finalistów, którzy zaprezentują się podczas specjalnego wydarzenia z udziałem przedstawicieli biznesu – „Corporate Demo Day”. Wtedy też jury ogłosi laureata konkursu.
Do 30 stycznia The Heart czeka na zgłoszenia startupów, które oferują firmom technologiczne wsparcie w marketingu i reklamie. Do konkursu mogą zgłosić się młode spółki z całej Europy i Izraela, działające na rynku maksymalnie 5 lat. Warunkiem włączenia do konkursu jest co najmniej jedna udana współpraca z klientem korporacyjnym.
Do głównych obszarów działalności startupów poszukiwanych przez The Heart należą:
- Omnichannel Marketing Automation
- Content Marketing
- Marketing Intelligence
- Social Media Management
- VR & AR in Marketing
- AdTech
- Conversational Bots & Live Chat
- In-Store Marketing
- Search Engine Marketing.
Z przesłanych zgłoszeń The Heart razem z przedstawicielami korporacji wyselekcjonuje 10 najciekawszych startupów, których rozwiązania mogą zrewolucjonizować branżę. Finaliści wezmą udział w wydarzeniu organizowanym przez The Heart, tzw. „Corporate Demo Day”. Każdy z nich będzie miał 7 min na zaprezentowanie swojego rozwiązania oraz szansę odpowiedzieć na pytania ze strony jury, które tworzy zespół liderów marketingu i innowacji z międzynarodowych korporacji i największych polskich firm, m.in.: Coca-Cola, Stroeer, PKO Bank Polski czy PZU.
Celem Corporate Demo Day jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań technologicznych w danej branży naszym partnerom korporacyjnym. Startupy wyselekcjonowane przez jury oraz nasz zespół scoutów, oprócz wystąpień przed korporacjami, wezmą też udział w specjalnych sesjach networkingowych z przedstawicielami biznesu. Takie łączenie dwóch światów daje startupom możliwość nawiązania kontaktów z konkretnymi firmami, które mogą być zainteresowane wdrożeniem ich rozwiązań w swoich organizacjach. Z kolei dużym korporacjom pozwala zainspirować się najnowszymi rozwiązaniami w obszarze marketingu – mówi Maciej Marszałek, partner The Heart, który wraz z ekspertami z korporacji wybierze najlepsze technologie z branży Marketing & AdTech.
Zakwalifikowanie się do najlepszej dziesiątki startupów to szansa na zaistnienie w świadomości branży. Uczestnicy wydarzenia mogą nawiązywać nowe partnerstwa z globalnymi korporacjami współpracującymi z The Heart.
Zgłoszenia do konkursu należy wysyłać przez stronę internetową The Heart.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!