Twórcy Thunderbirda, darmowego klienta pocztowego oraz czytnika list dyskusyjnych i kanałów RSS, wejdą w skład Mozilla Labs. Nie oznacza to jednak końca prac nad programem. Siła ciężkości przesuwa się jednak w stronę aplikacji webowych.
Mozilla Labs to laboratorium badawcze skupiane na opracowywaniu nowych technologii internetowych. Członkowie Mozilla Messaging, grupy, która pracowała nad Thunderbirdem przejdą pod skrzydła Labs i skupiać mają się w nowym miejscu na „komunikacji online oraz społecznych interakcjach w sieci”.
Nie oznacza to jednak końca Thunderbirda. Aplikacja będzie nadal rozwijana, a użytkownicy nie powinni odczuć zmian organizacyjnych. Jak zaznaczył jednak Mitchell Baker zasiadający w zarządzie Mozilla Foundation, najważniejsze rzeczy w komunikacji internetowej odbywają się w aplikacjach webowych, a nie w osobnych klientach poczty elektronicznej. I to właśnie na tych zagadnieniach skupiać chce się Mozilla.
Dla zespołu Thunderbirda to powrót z dość niedalekiej podróży. W 2008 roku Mozilla Messaging, spółka zależna od Mozilli przejęła prace nad programem. Obecnie, po zakończeniu procesu przejścia do Mozilla Labs, spółka zostanie rozwiązana.
Więcej o darmowym programie dowiedzieć można się z tej strony.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.