Dom produkcyjny TIMECODE stworzył trzy spoty TV promujące nową serię Gazety Wyborczej – „Dzieła wybrane Adama Michnika”.
Timecode odpowiedzialny był za kreację – przygotowaną we współpracy z Agorą – oraz produkcję spotów, w których wystąpili: prof. Władysław Bartoszewski, Wisława Szymborska oraz Wojciech Waglewski. Wypowiedzi bohaterów zostały wkomponowane w dynamiczne pasaże typograficzne. Utrzymane w stonowanej kolorystyce, nawiązują do oprawy graficznej książek promowanej kolekcji.
„Dzieła wybrane Adama Michnika”, wydane z okazji dwudziestolecia powstania „Gazety Wyborczej”, obejmują 7 tomów. Pierwszy tom – „Kościół, lewica, dialog”, ukazał się w piątek 8. maja. Kolejne ukazują się co tydzień.
Kampania promocyjna obejmuje telewizję (m.in. TVP. TVN, TVN 24, Polsat Sport) oraz rozgłośnie radiowe Agory. Pierwszy spot kampanii, z udziałem prof. Władysława Bartoszewskiego, obejrzeć można również na kanale TIMECODE w serwisie YouTube www.youtube.pl/timecode.
Dom produkcyjny TIMECODE od 2007 roku przygotowuje kreacje i produkcje spotów promujących kolekcje specjalne Agory. Wcześniej powstały m.in.: „Dekalog wiedzy”, „Dzieła Stanisława Lema”, „Queen”, „Wielkie Opery” czy „Encyklopedia Sportów Świata”.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.