Uruchomiona została pierwsza anglojęzyczna wersja serwisu internetowego szwajcarskiej marki zegarków Tissot. Stronę www.tissot.ch przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia, która wygrała międzynarodowy przetarg na całościową obsługę marki w Internecie.
Pierwszy z dziewięciu językowych serwisów jest dedykowany klientom z Europy, Stanów Zjednoczonych i Australii. Oprócz informacji o ponad 900 produktach marki Tissot, kilkunastu tysiącach salonach sprzedaży i punktach serwisowych internauta znajdzie również na stronie Kalendarze imprez sportowych, w które zaangażowany jest Tissot, zgodnie z ideą „Official Timekeeper”. Ponieważ firma promowana jest w poszczególnych krajach przez swoich ambasadorów – sportowców i aktorów – dlatego na stronie www.tissot.ch na fanów czeka również wiele nagrań i wywiadów z gwiazdami: Michaelem Owenem, Nickim Haydenem, Barbie Xu i Danicką Patrick.
Stworzony przez agencję OS3 multimedia zaawansowany technologicznie serwis jest połączeniem kilku technologii, począwszy od animacji, przez grafikę trójwymiarową produktów wykonaną w środowisku graficznym Holomatix, kończąc na profesjonalnym wideo. Tylko dzięki zastosowaniu dynamicznego powiązania serwisu z bazami danych internauta natychmiast otrzymuje żądaną informację o interesującym go produkcie, najbliższym salonie sprzedaży lub punkcie serwisowym.
– Ta strona to dopiero początek pracy. Teraz przystępujemy do przygotowania kolejnych części projektu, czyli dostosowania serwisu do specyfiki pozostałych rynków zagranicznych oraz do strategii, którą Tissot na nich realizuje. W tym celu będziemy bezpośrednio pracować z lokalnymi oddziałami Firmy na świecie – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.