Od 1 lutego 2007 r. operator telefonii internetowej Tlenofon wprowadza obniżkę cen na rozmowy międzynarodowe oraz krajowe połączenia do sieci komórkowych.
W nowej ofercie obniżono ceny o średnio 50 % dla przeszło 500 kierunków. Dzięki temu będzie można porozmawiać dwa razy dłużej za tę samą cenę, np. z Włochami czy Irlandią.
Zmianie ulega też taryfikacja połączeń z krajowymi telefonami komórkowymi. W tym przypadku ceny będą niższe o 20 %.
„Kolejna obniżka cen w Tlenofonie jest możliwa dzięki utrzymaniu dynamiki wzrostu ruchu jaką Tlenofon niezmiennie notuje od przeszło 2 lat. Sukces zawdzięczamy użytkownikom. Z myślą o nich przygotowaliśmy nową ofertę”– mówi Jacek Świderski z zarządu o2.pl Sp. z o.o. – operatora Tlenofonu.
Wprowadzona obniżka cen na połączenia międzynarodowe oraz do krajowych sieci komórkowych obowiązywać będzie w Tlenofonie bezterminowo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.