Dzięki rosnącej ilości połączeń możemy zaoferować o wiele niższe ceny niż dotychczas – im większy ruch w danym kierunku, tym łatwiej nam wynegocjować korzystniejsze stawki. Nowy cennik Tlenofonu dotyczy najpopularniejszych kierunków. Chcemy podzielić się sukcesem z naszymi użytkownikami – mówi Jacek Świderski z zarządu o2.pl.
– Tanieją połączenia krajowe i zagraniczne. Połączenia na polskie komórki – ze względu na wciąż utrzymującą się wysoką stawkę operatorską – nie zmieniają się. Przy założeniu utrzymania obecnego tempa wzrostu ilości połączeń, w kwietniu planujemy przeprowadzić kolejną obniżkę.
Obecnie z Tlenofonu korzysta ponad 50 tys. użytkowników, a prognozy spółki zakładają pozyskanie do końca 2005 roku kolejnych 100 tysięcy abonentów.
o2.pl koncentruje się na świadczeniu usług komunikacyjnych w internecie – darmowej poczty z kontami o 'bezwarunkowej’ pojemności 1GB (3,5 mln aktywnych kont) i komunikatora Tlen.pl (900 tys. użytkowników). W IV kwartale 2004 roku portal o2.pl stał się pierwszym w Europie operatorem telefonii internetowej, oferując usługę umożliwiającą wykonywanie i przyjmowanie połączeń z publicznej sieci telefonicznej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.