2 lipca 2009 roku telefonia internetowa Tlenofon uruchamia nową funkcjonalność – wysyłanie faksów przez internet. Użytkownicy mogą od dziś w pełni korzystać z usługi wirtualnego faksu oferowanego przez operatora.
Wysyłanie faksów przez Internet działa podobnie jak ich odbieranie. Dokumenty dołączane w formie pliku pdf są przetwarzane na serwerze i odsyłane na podany numer stacjonarny. Koszt wysłania takiego faksu naliczany jest tak samo, jak połączenie telefoniczne z Tlenofonu. Natomiast utrzymanie numeru faksowego to 36,60 zł za okres 6 miesięcy.
Aby móc wysyłać faksy, należy zarejestrować się w Panelu użytkownika, skonfigurować konto a następnie doładować je dowolną kwotą. Zaletą wirtualnego faksu jest przede wszystkim niższa cena wysyłki w porównaniu do kosztów w TP SA i to nie tylko w kraju. Użytkownik łatwo zarządza swoimi dokumentami, chroni korespondencję przed osobami nieupoważnionymi oraz oszczędza czas, gdyż faks może być wysłany w dowolnym, zadanym czasie.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...