TNS OBOP współpracuje z The Rowland Company

The Rowland Company, agencja public relations, wygrała przetarg na obsługę firmy Taylor Nelson Sofres OBOP w zakresie kompleksowych działań PR. Rowland odpowiada za wizerunek TNS OBOP oraz sieci Taylor Nelson Sofres na terenie Polski, jak również za promocję produktów i wyników badań firmowanych przez markę TNS OBOP w naszym kraju.

The Rowland Comany będzie także bezpośrednio współpracować z poszczególnymi działami badawczymi: TNS Media, TNS TV Panels, TNS Polling, Social & Governmnet, TNS Telecoms, TNS B2B, TNS Finance, TNS Consumer, TNS Automotive, TNS Healthcare, TNS Information Technology oraz TNS Interactive. Rowland współtworzy strategię komunikacji wewnętrzej i zewnętrznej TNS OBOP. Będzie koordynować relacje TNS OBOP z mediami, klientami i innymi grupami docelowymi firmy. Już wkrótce powstanie Centrum Prasowe TNS OBOP, dostępne także w internecie, zaś klienci firmy będą otrzymywać e-newsletter informacyjny.

„Współpraca z The Rowland Company jest następnym krokiem w strategii marketingowej TNS OBOP mającej na celu budowę sprawnej komunikacji z klientami i opinią publiczną.” – powiedział Mateusz Galica, dyrektor marketingu TNS OBOP.

http://www.obop.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top