The Rowland Company, agencja public relations, wygrała przetarg na obsługę firmy Taylor Nelson Sofres OBOP w zakresie kompleksowych działań PR. Rowland odpowiada za wizerunek TNS OBOP oraz sieci Taylor Nelson Sofres na terenie Polski, jak również za promocję produktów i wyników badań firmowanych przez markę TNS OBOP w naszym kraju.
The Rowland Comany będzie także bezpośrednio współpracować z poszczególnymi działami badawczymi: TNS Media, TNS TV Panels, TNS Polling, Social & Governmnet, TNS Telecoms, TNS B2B, TNS Finance, TNS Consumer, TNS Automotive, TNS Healthcare, TNS Information Technology oraz TNS Interactive. Rowland współtworzy strategię komunikacji wewnętrzej i zewnętrznej TNS OBOP. Będzie koordynować relacje TNS OBOP z mediami, klientami i innymi grupami docelowymi firmy. Już wkrótce powstanie Centrum Prasowe TNS OBOP, dostępne także w internecie, zaś klienci firmy będą otrzymywać e-newsletter informacyjny.
„Współpraca z The Rowland Company jest następnym krokiem w strategii marketingowej TNS OBOP mającej na celu budowę sprawnej komunikacji z klientami i opinią publiczną.” – powiedział Mateusz Galica, dyrektor marketingu TNS OBOP.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.