TPG rozpoczyna kampanię wizerunkową Argusa i SOR

Opublikowano: 18 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

The Polished Group (TPG) stworzyła promocyjne witryny WWW dla Systemu Rejestracji Czasu Pracy – Argus (http://argus.tpg.pl), oraz Systemu Obsługi Rekrutacji – SOR (http://sor.tpg.pl). Cel postawiony przed witrynami to edukacja potencjalnych klientów w zakresie korzyści, jakie ich firmy mogą odnieść dzięki obu promowanym rozwiązaniom. Publikacja witryn rozpoczyna także kampanię wizerunkową systemów Argus i SOR, którą TPG zamierza przeprowadzić przede wszystkim w Internecie.

The Polished Group pragnie osiągnąć postawiony przed witrynami cel edukacyjny przez udostępnienie na nich wersji demonstracyjnej Argusa i SOR, a także licznych dodatkowych informacji potwierdzających wymierne korzyści z wdrożenia aplikacji w przedsiębiorstwie. Na witrynach można również zalogować się do wersji komercyjnej systemów.

Ta opcja jest dostępna dla tych użytkowników, którzy zdecydują się na korzystanie z rozwiązań TPG w modelu ASP. Jego zastosowanie jest możliwe, gdyż zarówno Argus, jak i SOR zostały stworzone w nowoczesnej technologii internetowej. Do ich używania wystarcza zwykła przeglądarka stron WWW.

Publikacja witryn Argusa i SOR rozpoczyna kampanię wizerunkową tych aplikacji, która ma zostać przeprowadzona przede wszystkim w Internecie. Stawiane przed nią zadania to zwiększenie świadomości istnienia promowanych produktów wśród osób zajmujących się na co dzień problematyką HR oraz zaprezentowanie im korzyści oferowanych przez te produkty.
Ze względu na specyficzną grupę docelową kampania zostanie przeprowadzona w serwisach specjalistycznych. W jej ramach zostaną wykorzystane następujące techniki promocyjne: pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz specjalistycznych katalogach w Polsce i na świecie, kampania bannerowa w serwisach specjalistycznych, kampania mailingowa oraz sponsoring.

„Podobną politykę marketingową, polegającą na edukacji naszych klientów, pokazywaniu im realnych korzyści i oszczędności płynących z wdrożenia rozwiązań TPG oraz dążeniu do tworzenia społeczności użytkowników skupionych wokół produktu, będziemy starali się prowadzić także wobec wszystkich innych naszych rozwiązań” – zapowiada Maciej Piliński, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w TPG.

http://argus.tpg.pl
http://sor.tpg.pl

Sylwester KozakTPG rozpoczyna kampanię wizerunkową Argusa i SOR

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.