The Polished Group (TPG) stworzyła promocyjne witryny WWW dla Systemu Rejestracji Czasu Pracy – Argus (http://argus.tpg.pl), oraz Systemu Obsługi Rekrutacji – SOR (http://sor.tpg.pl). Cel postawiony przed witrynami to edukacja potencjalnych klientów w zakresie korzyści, jakie ich firmy mogą odnieść dzięki obu promowanym rozwiązaniom. Publikacja witryn rozpoczyna także kampanię wizerunkową systemów Argus i SOR, którą TPG zamierza przeprowadzić przede wszystkim w Internecie.
The Polished Group pragnie osiągnąć postawiony przed witrynami cel edukacyjny przez udostępnienie na nich wersji demonstracyjnej Argusa i SOR, a także licznych dodatkowych informacji potwierdzających wymierne korzyści z wdrożenia aplikacji w przedsiębiorstwie. Na witrynach można również zalogować się do wersji komercyjnej systemów.
Ta opcja jest dostępna dla tych użytkowników, którzy zdecydują się na korzystanie z rozwiązań TPG w modelu ASP. Jego zastosowanie jest możliwe, gdyż zarówno Argus, jak i SOR zostały stworzone w nowoczesnej technologii internetowej. Do ich używania wystarcza zwykła przeglądarka stron WWW.
Publikacja witryn Argusa i SOR rozpoczyna kampanię wizerunkową tych aplikacji, która ma zostać przeprowadzona przede wszystkim w Internecie. Stawiane przed nią zadania to zwiększenie świadomości istnienia promowanych produktów wśród osób zajmujących się na co dzień problematyką HR oraz zaprezentowanie im korzyści oferowanych przez te produkty.
Ze względu na specyficzną grupę docelową kampania zostanie przeprowadzona w serwisach specjalistycznych. W jej ramach zostaną wykorzystane następujące techniki promocyjne: pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz specjalistycznych katalogach w Polsce i na świecie, kampania bannerowa w serwisach specjalistycznych, kampania mailingowa oraz sponsoring.
„Podobną politykę marketingową, polegającą na edukacji naszych klientów, pokazywaniu im realnych korzyści i oszczędności płynących z wdrożenia rozwiązań TPG oraz dążeniu do tworzenia społeczności użytkowników skupionych wokół produktu, będziemy starali się prowadzić także wobec wszystkich innych naszych rozwiązań” – zapowiada Maciej Piliński, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w TPG.
http://argus.tpg.pl
http://sor.tpg.pl
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.