Od teraz użytkownicy internetowego przewodnika po szlakach turystycznych Trail.pl mają dostęp do bazy noclegowej serwisu eholiday.pl.
Trail.pl to innowacyjny projekt internetowy, którego celem jest stworzenie kompletnej bazy znakowanych szlaków turystycznych w Polsce i budowanie wokół niej aktywnej społeczności turystów. Baza serwisu obejmuje szlaki piesze i rowerowe, a także wodne, konne, nordic walking, ścieżki przyrodnicze i spacerowe oraz wszystkie inne wytyczone fizycznie w terenie.
Dzięki współpracy z serwisem eholiday.pl użytkownicy Trail.pl zyskują nową istotną funkcjonalność – dostęp do jednej z największych polskich baz noclegowych. Osoba korzystająca z Trail.pl znajdzie noclegi z bazy eholiday.pl w promieniu 5 km od wybranego szlaku.
– Trail.pl to bardzo ambitny i wyróżniający się projekt na naszym rynku. Tym chętniej wspieramy tę inicjatywę, udostępniając autorską bazę noclegową eholiday.pl. Z kolei naszym partnerom, właścicielom obiektów noclegowych, dajemy możliwość dotarcia do kolejnej interesującej grupy odbiorców. Jestem przekonany, że korzyści z tej współpracy będą obopólne – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.
Trail.pl oparty jest na otwartych technologiach i umożliwia swoim użytkownikom aktywny udział w tworzeniu map, choć są one weryfikowane przez moderatorów (członków PTTK, geografów i doświadczonych turystów). Do tej pory użytkownicy serwisu dodali ponad 1100 szlaków i tras o łącznej długości blisko 12 tys. kilometrów.
– Trail.pl to serwis tworzony przez entuzjastów, który zyskał zaufanie tysięcy turystów oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Cieszę się, że nasz entuzjazm udziela się kolejnym Partnerom i że możemy rozwijać ten projekt w oparciu o zaangażowanie jednego z liderów wśród serwisów noclegowych na polskim rynku internetowym – dodał Kuba Zwoliński, jeden z pomysłodawców i twórców Trail.pl.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.