W dniach 19-20 października do Poznania przyjadą praktycy, by dzielić się doświadczeniem i wiedzą z zakresu e-marketingu z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej. Eksperci wezmą udział w konferencji marketingowej Travel 2.0, która odbędzie się podczas największych w Polsce targów turystycznych Tour Salon 2011. Wśród prelegentów znajdą się specjaliści od SEO i pozycjonowania, e-mail marketingu, mediów społecznościowych, użyteczności i funkcjonalności serwisów internetowych.
Podczas konferencji Travel 2.0 zaprezentowane zostaną najnowsze badania e-marketingowe, pokazane zostaną przykłady efektywnych kampanii marketingowych w branży travel, eksperci opowiedzą także, jak skutecznie wykorzystywać społeczności internetowe w komunikacji marketingowej obiektu noclegowego, biura podróży, miejscowości turystycznej – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl, współorganizator konferencji.
Organizatorzy wydarzenia stawiają na jego praktyczny charakter, dlatego drugiego dnia konferencji, 20 października, zorganizowane zostaną praktyczne warsztaty dla obiektów noclegowych, biur podróży i firm turystycznych.
Mamy nadzieję, że konferencja Travel 2.0 stanie się ważnym wydarzeniem dla osób zainteresowanych innowacjami w e-turystyce i wpisze się na stałe w kalendarz obowiązkowych spotkań branżowych podczas targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 – dodała Anna Myślak, dyrektor targów Tour Salon.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci wyróżnią najbardziej interesujące serwisy turystyczne 2011 roku.
Szczegółowe informacje na temat konferencji można znaleźć na specjalnej stronie konferencyjnej Travel20.pl.
Program konferencji
19 października 2011
- Konferencja marketingowa Travel 2.0
- Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu Dobra Strona Turystyki
20 października 2011
Warsztaty marketingowe:
- 1 ścieżka: Jak wykorzystać e-mail marketing – najpotężniejszy kanał marketingowy – w działaniach branży hotelowo-turystycznej? – warsztaty z e-mail marketingu.
- 2 ścieżka: Jak sprzedać realne emocje w wirtualnym świecie, czyli turystyka w mediach społecznościowych? – warsztaty z social media i facebook marketingu.
- 3 ścieżka: Jak wykorzystać potencjał Google w branży turystycznej? – warsztaty z podstaw SEO i pozycjonowania.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!