Już 28 lutego odbędzie się kolejna 7. edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną – TravelCamp. Jedyny w Polsce turystyczny barcamp tym razem zawita do Wrocławia.
Impreza od połowy 2010 roku przyciąga m.in. hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, agencje interaktywne. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych. Co kwartał TravelCamp odbywa się w innym mieście.
Idea spotkań, w których sektor e-commerce może się zaprezentować branży travel, a z drugiej strony środowisko związane z turystyką może przedstawić swoje potrzeby i oczekiwania, bardzo mi się podoba. Pozwala lepiej poznać się uczestnikom obu rynków, co z pewnością zaowocuje lepszymi produktami i usługami dla klientów – powiedział Bartłomiej Usydus z DomDomen.pl, jeden z uczestników ostatniej edycji TravelCamp.
We Wrocławiu będzie mowa o prognozach i trendach w turystyce online, serwisach rezerwacyjnych w kontekście marketingu w wyszukiwarkach oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w segmencie travel. Eksperci odpowiedzą też na pytanie, czy można wykreować popyt w turystyce. Tematy prezentacji można zgłaszać organizatorom do 21 lutego.
Dla uczestników tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek o e-commerce z autografem i wiele niespodzianek podczas AfterParty. Sponsorami tej edycji są firmy HRS, Travelport oraz Artweb-Media.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Siódma edycja spotkania zostanie zorganizowana 28 lutego w klubie Log:In we Wrocławiu.
Nasza redakcja jest patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.