TravelPass – portal turystyki B2B

Opublikowano: 12 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wzrost konkurencji między firmami wymaga zastosowania unikalnych narzędzi budowania ich przewag konkurencyjnych, zarówno wśród kontrahentów, jak i kluczowych pracowników spółki. Travelplanet.pl wychodzi naprzeciw tym potrzebom wprowadzając nowe rozwiązania dla segmentu B2B, za pośrednictwem swojej marki TravelPass.
Bon TravelPass Plus, to nowa jakość dla firm. Dzięki temu produktowi wybór możliwości realizacji bonów zwiększył się ze 100tys ofert wycieczkowych do kilku milionów kombinacji przelot – hotel. Jak podkreśla Witold Szlachta Brand Manager TravelPass, firmy otrzymały narzędzie, które pozwala na realizację każdego, nawet najbardziej ekscentrycznego pomysłu podróżnego.

Bon TravelPass Plus stanowi rozwinięcie wcześniej oferowanych bonów. Różnica polega na tym, że posiadacze bonów TravelPass Plus mogą je przeznaczyć nie tylko na zorganizowane wycieczki, ale także zapłacić nimi za przeloty regularnymi i tanimi liniami lotniczymi, a także zarezerwować i opłacić hotel w Polsce i za granicą.

Oprócz wprowadzenia nowego produktu, TravelPass zmieniło swoją stronę internetową tworząc specjalistyczny portal dla turystyki segmentu B2B. Od czasu wprowadzenia przełomowego na rynku polskim produktu jakim są bony TravelPass minęło już 2 lata. Sektor B2B po raz pierwszy otrzymał wtedy unikalne narzędzie motywacji i nagradzania swoich pracowników i kontrahentów. Jak mówi Witold Szlachta, Manager TravelPass po 2 latach przyszedł czas na rozwinięcie i poszerzenie oferty dla korporacji oraz odświeżenie marki. W tym czasie TravelPass stał się widocznym składnikiem w przychodach Travelplanet.pl, a pozyskani klienci to min spółki z pierwszej 20 największych firm w Polsce.

TravelPass jest produktem dedykowanym dla agencji przygotowujących programy lojalnościowe i akcje wsparcia sprzedaży, a także działów marketingu, trade marketingu, HR i sprzedaży średnich i dużych przedsiębiorstw.

Bony TravelPass Plus umożliwiają wybór jednej z kilkudziesięciu tysięcy wycieczek organizowanych przez kilkudziesięciu touroperatorów. Są wśród nich takie firmy jak TUI, Itaka, Rainbow Tours, Orbis Travel, Ecco Holiday, Exim Tours, Interhome i wiele innych. Teraz dodatkowo bony można zrealizować także na blisko 1,5 mln połączeń linii lotniczych, w tym tanich oraz 55.000 hoteli zlokalizowanych niemal we wszystkich krajach.

„Nie mniej ważna niż szerokość dostępnej oferty jest też łatwość realizacji bonów. Bony TravelPass Plus można zrealizować w stale rozbudowującej się sieci punktów firmowych Travelplanet.pl zlokalizowanych w galeriach handlowych w dużych miastach. Dziś takich punktów jest siedem i stale ich przybywa. Ale dzięki działającemu we Wrocławiu Call Center i stale aktualizowanej stronie internetowej tak naprawdę bony najprościej zrealizować wykorzystując telefon, internet oraz pocztę. Z każdego miasta i miejscowości na terenie Polski” podkreśla na koniec Witold Szlachta.

www.travelpass.pl

Hanna LaskowskaTravelPass – portal turystyki B2B

Podziel się!

O autorze

hania