Po pięciu latach obecności na rynku Travelplanet.pl SA nie zwalnia tempa rozwoju. Rok 2005 spółka zakończyła sprzedażą na poziomie 38,2 mln PLN (TTV – Total Transaction Value), co oznacza dynamikę wzrostu na poziomie 219% w stosunku do roku 2004. Doliczając do tej kwoty wartość sprzedanych bonów płatniczych na poziomie 1,99 mln PLN, łączna wartość sprzedaży przekroczyła 40 mln PLN.
Spółka w ciągu roku obsłużyła niemal 20.000 klientów, tyle samo ile w pierwszych czterech latach jej działalności. Rozpoczęła również z sukcesem tworzenie innowacyjnej sieci Punktów Obsługi Klienta (POK) w centrach handlowych, która dorównuje najlepszym standardom europejskim pod względem zastosowanych rozwiązań technologicznych i marketingowych. Do końca roku 2005 zostały uruchomione cztery pierwsze POKi – w Warszawie, Katowicach i Bydgoszczy.
Prezes Travelplanet.pl – Tomasz Moroz – podkreśla, że tak wysoki wzrost sprzedaży spółki wynika przede wszystkim z konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju oraz z bardzo dobrej koniunktury panującej na rynku dystrybucji turystyki przez internet.
W roku 2005 Travelplanet.pl zwiększyła szczególnie dynamikę sprzedaży w nowych obszarach jej działalności, wykorzystując boom na rynku biletów lotniczych w Polsce. Aero.pl, serwis przejęty przez Travelplanet.pl w roku 2003, stał się w ciągu dwóch lat liderem sprzedaży biletów lotniczych przez Internet. Jak mówi Tomasz Moroz to nie koniec dynamicznego rozwoju poszczególnych segmentów działalności spółki. Zamierzamy w dalszym ciągu pracować nad rozwojem marki TravelPass, która obejmuje głownie dystrybucję bonów płatniczych oraz obsługę podróży służbowych dla klientów korporacyjnych. Będziemy również rozwijali sprzedaż tanich hoteli w Polsce i na świecie, ponieważ ten obszar rynku ma bardzo duży potencjał wzrostowy.
W bieżącym roku Travelplanet.pl zapowiada dynamiczny rozwój swojej sieci sprzedaży. Ma ona liczyć na koniec roku 2006 ok. 12 Punktów Obsługi Klienta (POK) zlokalizowanych w największych miastach Polski. Jak podkreśla Tomasz Moroz, choć rozwój sieci sprzedaży to jeden z ważniejszych celów spółki w roku 2006, to nadal zdecydowaną większość przychodów będziemy osiągać ze sprzedaży online, która jest dla nas priorytetowa.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.