Travelplanet.pl sprzedaje za blisko 18 mln

Opublikowano: 1 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl otrzymało 3 nagrody za wysoką sprzedaż w roku 2004, w tym od największego w Polsce organizatora wyjazdów zagranicznych B.P Triada – 'Za największą sprzedaż internetową'.

Przygotowującą się do debiutu giełdowego firmę wyróżniło także Ecco Holiday, jedno – z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizatorów wyjazdów zagranicznych Polsce oraz Wezyr Holiday Services – wiodącego organizatora wyjazdów do Turcji.

Nagrody są potwierdzeniem bardzo dobrych wyników sprzedaży jakie notuje Travelplanet.pl. Firma w roku 2004 sprzedała usługi turystyczne na kwotę blisko 18 mln złotych. Jak mówi Agnieszka Markiewicz – kierownik rozwoju sprzedaży w Travelplanet.pl już w chwili obecnej nasze biuro jest jednym z wiodących agentów w Polsce. Jestem przekonana, że po wynikach roku 2005 Travelplanet.pl będzie liderem dystrybucji turystyki zagranicznej w Polsce.

Travelplanet.pl przygotowuje się do debiutu giełdowego w drugim kwartale bieżącego roku. Tomasz Moroz v-ce Prezes Travelplanet.pl podkreśla, że otrzymane przez Travelplanet.pl nagrody są ważnym sygnałem dla potencjalnych inwestorów, obrazującym pozycję konkurencyjną spółki na rynku. Naszą działalność pozytywnie oceniają nie tylko nasi partnerzy, ale media oraz firmy audytorskie, które przyznały nam nagrody i wyróżnienia w ubiegłym roku. Najważniejszą z nich z pewnością była nagroda firmy audytorskiej Deloittle. W prestiżowym rankingu FAST 50, Travelplanet.pl wśród spółek, które działają od 3 do 5 lat okazała się najbardziej dynamicznie rozwijającą się firmą w Polsce i drugą w Europie Środkowej.

http://www.travelplanet.pl

Sylwester KozakTravelplanet.pl sprzedaje za blisko 18 mln

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.